رضا جوان کیا : پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ارومیه بزرگترین پروژه عمرانی شمال‌غرب کشور است که با بهره برداری از آن تا حد بسیاری از حجم ترافیکی ورودی ارومیه از سمت مهاباد کاسته می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 25 October 2016


آذربایجان


جوان پرس : 
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه از افتتاح پروژه بزرگ آذربایجان در دهه فجر امسال خبر داد.

 به نقل از شهرداری ارومیه رضا جوان کیا، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ارومیه بزرگترین پروژه عمرانی شمال‌غرب کشور است که با بهره برداری از آن تا حد بسیاری از حجم ترافیکی ورودی ارومیه از سمت مهاباد کاسته می‌شود.

وی  با بیان این که بتن‌ریزی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در فاز اول اجرایی شده است، اظهار کرد: روند اجرای فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

جوان کیا با اعلام این که این پروژه در بزرگراه مهاباد به والفجر در حال اجراست، گفت: در فاز اول، پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ۳۰ کیلومتر اجرایی و طی اجرای آن بزرگراه مهاباد به خیابان والفجر متصل می‌شود.

وی درباره اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه،   ابراز کرد: برای اجرای پروژه آذربایجان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که از سوی شهرداری ارومیه تأمین می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با بیان این که خواستار سرعت بخشی در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان هستیم، افزود: امیدواریم زودتر از موعد مقرر این طرح  به بهره‌برداری برسد.

 به گفته معاون امور عمرانی شهرداری ارومیه، از کل اعتبار تخصیص یافته بیش از ۴۰ میلیارد تومان تاکنون جذب شده است
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار