تمرکز مسئولین و دلسوزان جامعه نباید به آسان شدن مراسم عقد و عروسی معطوف گردد بلکه به روال شکل گیری یک ازدواج هم باید توجه خاصی صورت گیرد.تا معظل طلاق از امر میمون ازدواج پیشی نگیرد.
کد خبر: ۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 07 May 2015

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه:خوشبختانه در سال جاری شورای امر به‌معروف سازمان تاکسیرانی در شهر ارومیه راه‌اندازی شده و در همین راستا کلاس‌های آموزشی مذهبی و دینی برای رانندگان تاکسی در سطح شهر برگزار می‌شود.وی افزود :این کلاسها حول محورآموزشی دینی و مذهبی برای رانندگان تاکسی خواهد بود که میتواند بار فرهنگی زیادی برای جامعه ایجاد کند.

تنها آسان کردن ازدواج کافی نیست/رانندگان تاکسی هم نیمکت نشین شدند/شاید بانک سنتی کار گشا باشد/سبدکالا تنها راه چاره نیست/زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)توسط اهل سنتتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما،این اقدام باید خیلی زود تر از اینها شروع میشد.چرا که رانندگان محترم تاکسی در طول روز با افراد زیادی برخورد داشته و این امر خود بر اهمیت آموزش می افزاید.اما به نظر میرسد آموزشهای مذکور نباید تک بعدی بوده بلکه در این دوره ها آموزشهای شغلی نیز باید پرداخت.

همچنین با توجه به اینکه مسئولین استانی قصد ترویج و توسعه صنعت گردشگری دارند ،باید برای راننده شدن نیز فیلترهای مناسبی در نظر گرفت تا از ورود افراد غیر حرفه ایی و یا ورود کسانیکه به نیت غیر از رانندگی وارد این شغل میشوند جلوگیری شود.

فراز غفارزاده مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی:در طول سال گذشته مراسم عقد و عروسی برای زوج‌های جوان زیرپوشش کانون ازدواج آسان برگزار شد، که امیدوار هستیم، امسال کانون عملکرد درخشانی به منصه ظهور برساند.بر همین اساس سال گذشته یک هزار و 200 مراسم عقد و عروسی به همت این کانون در استان برگزار شد.

تنها آسان کردن ازدواج کافی نیست/رانندگان تاکسی هم نیمکت نشین شدند/شاید بانک سنتی کار گشا باشد/سبدکالا تنها راه چاره نیست/زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)توسط اهل سنتتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما نه به نظر اکثر کارشناسان ،امر ازدواج گذشته از مسائل دینی و وسفارشات الهی و ائمه اطهار برای سلامتی جامعه و بقای نسل و سلامتی روان و روح اشخاص و جامعه ضروری است.اما متاسفانه اشکال کار در آسان بودن آشناییهای قبل از ازدواج در بین جوانان است.زمانی اشناییهای قبل از ازدواج بسیار سخت و در چارچوب بسیار محدود و با نظارت بزرگان بود و بدنبال آن خود مراسم ازدواج آسان برگزار میشد.

اما اکنون برعکس عرف و فرهنگ جامعه،آشناییهای قبل از ازدواج بسیار آسان شده و صرفا مراسم ازدواج به سختی هایی از جنس مادیات و تجملات مبتلا گردیده است.

حال باید گفت :تمرکز مسئولین و دلسوزان جامعه نباید به آسان شدن مراسم عقد و عروسی معطوف گردد بلکه به روال شکل گیری یک ازدواج هم باید توجه خاصی صورت گیرد.تا معظل طلاق از امر میمون ازدواج پیشی نگیرد.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی :بر اساس توافقی با بانک مسکن عملیات مرمت و بازسازی خانه اربابی دیزج سیاوش آغاز شده تا با تامین اعتبار مشترک توسط میراث فرهنگی استان و بانک مسکن این بنای تاریخی به عنوان اولین بانک سنتی با همان شیوه و ابزارآلات بانک‌های سنتی قدیمی آغاز به کار کند.

خانه اربابی دیزج سیاوش در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است. این ساختمان از بناهای اواخر دوره پهلوی است و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های معماری معاصر محسوب می‌شود.

این بنا با کاربری مسکونی و مالکیت دولتی در محوطه‌ای معروف به باغ سیاوش واقع در خیابان شورای شهر ارومیه قرار دارد.

تنها آسان کردن ازدواج کافی نیست/رانندگان تاکسی هم نیمکت نشین شدند/شاید بانک سنتی کار گشا باشد/سبدکالا تنها راه چاره نیست/زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)توسط اهل سنتتابناک آذربایجان غربی:ما که از بانکداری الکترونیکی ،پیشرفت در امور بانکی،مکانیزه شدن پاسخگویی بانکها و الی آخر خیری ندیدیم،چرا که همچنان در صفهای نسبتا طولانی بانکها معطل میشویم،هنوز براحتی نمیتوانیم از تسهیلات بانکی استفاده کنیم،هنوز برای گرفتن وام ازدواج و یا هر وامی با مبالغ بسیار اندک باید سراغ آشنا و آشنابازی برویم،هنوز پیدا کردن ضامن برای وامهای بسیار پایین باعث آبروریزی وام گیرنده ها میشود،هنوز تسهیلات اعلامی بانکها شامل همه نمیشود،هنوز در سیستم پیچیده بانکی ،کارهای غیر قانونی و اختلاسهای آنچنانی مشاهده میشود،هنوز چکهای دست مردم معظلی برای مردم و بانکداران شده است و هنوز....

شاید بانکداری سنتی بتواند با آن دستگاههای بسیار ابتدایی و کند خود برخی از این مشکلات را حل کند.شاید...!

محرم آقاپور مدیر کمیته امداد امام خمینی پلدشت: به منظور جلوگیری از سوءتغذیه کودکان شهرستان پلدشت از سوی کمیته امداد این شهرستان سبد کالایی اهدا می‌شود.در سال جاری 720 سبد کالا برای کودکان زیر 6 سال پلدشت توزیع شده است،وی روند شناسایی کودکان واجد شرایط گفت:این کودکان با معرفی مراکز بهداشت به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

آقاپور اعلام کرد: تا پایان امسال نیز در چندین نوبت سبدهای غذایی برای کودکان پلدشت اهدا می‌شود تا از این طریق بتوان آنها را به سوی تغذیه مناسب سوق داد.

تنها آسان کردن ازدواج کافی نیست/رانندگان تاکسی هم نیمکت نشین شدند/شاید بانک سنتی کار گشا باشد/سبدکالا تنها راه چاره نیست/زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)توسط اهل سنتتابناک آذربایجان غربی:اینکه برای سوء تغذیه کودکان اقدامی شود امری ضروری است.اما باید به مسئولین گوشزد کرد که باید به فکر تغذیه روحی و آینده این کودکان نیز بود.

از سوی دیگر ،اعطای سبد کالایی در چند نوبت در طول یکسال دردی را دوا نخواهد کرد.لذا لازم است این کودکان بطور مستمر تحت تغذیه های مناسب قرار گیرند.همچنین مسئولین امر باید راهی برای تحت نظر قرار دادن این کودکان پیدا کنند تا این کودکان از همان دوران کودکی به موازات برخورداری از تغذیه مناسب،از تعلیم و تربیت مناسب نیز برخوردار بوده تا در آینده ،جامعه بتواند بر حضور این افراد معصوم حساب باز کند.

عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی: با تاکید بر اتفاق و اتحاد میان اقوام و مذاهب آذربایجان‌غربی تصریح کرد: من به‌عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار بسته‌ام و در این باره به‌زودی اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس، ضمن برپایی نشستی با مجمع تقریب مذاهب، بار دیگر به زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) نائل شده و نشان می‌دهند که تشیع و تسنن در هم ذوب شده‌اند.

علاوه بر آن به تمامی جهانیان اعلام می‌کنند که شیعه و سنی بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) استوار بوده و با تمام توان در زمینه تعامل اقوام و ادیان تلاش می‌شود.

تنها آسان کردن ازدواج کافی نیست/رانندگان تاکسی هم نیمکت نشین شدند/شاید بانک سنتی کار گشا باشد/سبدکالا تنها راه چاره نیست/زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)توسط اهل سنتتابناک آذربایجان غربی:این رفتار نماینده اهل سنت ارومیه بسیار ستودنی است و میتواند الگویی برای اهل تشیع و اهل سنت باشد و هشداری برای کسانیکه در طبل تو خالی تفرقه و اختلافات می کوبند.

اما جای تعجب است چرا صدا وسیمای آذربایجان غربی در این خصوص تعلل میکند و این اقدام پسندیده و خدا پسند را تبلیغ نمیکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار