رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ درخصوص ماجرای سخنان پدری مبنی بر اخراج فرزندش از مدرسه به دلیل ناتوانی از پرداخت شهریه توضیحاتی ارایه کرد.
کد خبر: ۳۲۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 10 November 2016
رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ درخصوص ماجرای سخنان پدری مبنی بر اخراج فرزندش از مدرسه به دلیل ناتوانی از پرداخت شهریه توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش تسنیم، امروز پدر دانش آموزی با مراجعه به نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اخراج پسرش از مدرسه به دلیل ناتوانی از پرداخت شهریه 300 هزار تومانی و 18 هزار تومان هزینه کتاب، گفت: مدیر هنرستان ضمن سیلی زدن به صورت پسرش او را به دلیل ناتوانی از پرداخت شهریه اخراج چند روزه کرده است.

برای پیگیری مشکل این دانش آموز باحسین ابراهیمی رییس آموزش و پرورش منطقه 18 گفت وگو کردیم که وی گفت: هر سال تحصیلی پس از تشکیل انجمن اولیا و مربیان مدارس، فوق برنامه ها و هزینه های مربوط تعیین و به خانواده ها اعلام می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مدارس دولتی به وسیله این فوق برنامه ها از خانواده ها هزینه دریافت می کنند و اگر خانواده ای هزینه پرداهت شهریه را نداشته باشد، باید چه کار کند، گفت: انجمن اولیا و مربیان به نمایندگی از خانواده ها هزینه فوق برنامه را تعیین می کنند و اگر خانواده ای توانایی پرداخت نداشته باشد شهریه برای آنها تقسیط می شود.

رییس آموزش و پرورش منطقه 18 ادامه داد: در رابطه با این دانش آموز نیز مدیر مدرسه مدعی است اخراجی صورت نگرفته است و اولیای وی نیز برای شکایت از مدرسه به آموزش و پرورش منطقه یا بازرسی مراجعه نکرده اند همچنین از این هنرستان از ابتدای سال تحصیلی تاکنون شکایتی صورت نگرفته است.

به گزارش تسنیم با توجه به مدارک و مستندات این ماجرا که از سوی پدر دانش آموز در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است، مقرر شد برای بررسی دقیقتر موضوع این مستندات به رییس آموزش و پرورش منطقه 18 ارائه شود تا در صورت بروز تخلف از سوی مدرسه با آن برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
با سلام من ازشما وکلیهخبرگداری های که این خبر به گوش مسولین رساندی تا پسرم به مدرسه برود دست تک تک شما را می بوسم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار