همزمان با هفته بسیج، فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه خوی بهمراه مسئولین این سپاه با امام جمعه شهرستان خوی دیدار نمودند.
کد خبر: ۳۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 23 November 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي،امام جمعه شهرستان خوی در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه خوی با تبریک و تهنیت هقته بسیج گفت: فرمان صدور بسیج از زبان بنیانگذار جموری اسلامی ایران در حقیقت نشات گرفته از درایت و تدبیر یک ولی امر مسلمین است که با آینده نگری کامل ملت را همیشه در صحنه آماده کرده است.
حجت الاسلام شکوری بسيج را از بتن  مردم‌ خواند و گفت: بسیج همان مردمي است که انتظار اميد دفاع از انقلاب را از آنها داریم.
‌وی ادامه داد بسیج به این دلیل در کانون توجه قرار دارد  که فراگیر  و مردمي است و نقش حساس در تعاملات اجتماعي‌، سياسي‌، نظامي و امنيتي ايفای نقش می کند .
حجت الاسلام شکوری حضور جدی بسیج را در مراکز علمی خواستار شد و افزود:تعامل و همکاری بسیج با نهادها و سازمانها بهترین عامل ترویج فرهنگ اسلامی بسیج است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود در زمینه ضرورت های آموزشی بسیج در دراز مدت ،شناخت علمی و تحلیلی مبانی اعتقاد شیعه ،تاریخ سیاسی اسلام ،مبانی اعتقادی مذاهب اسلامی ،جریان شناسی تحلیلی ،سیره عملی اهل بیت(ع) را از جمله ضرورت های آموزشی بسیج برشمرد.
امام جمعه خوي درادامه بابيان اينکه  خدامحوری ،تکلیف محوری ،ایثارگری ،ولایت مداری ،دشمن شناسی و حضور جدی در همه صحنه های انقلاب از جمله ویژگی هاي بسیج است.

حجت الاسلام شکوری درپايان بخش  سخنان خود  اظهارداشت: با برنامه ریزی اساسی در منطقه می توان ابهت بسیج را در کل جهان نشان داد و این امر میسر نمی شود مگر اینکه عملکرد بسیج ثبت و ضبط بشود و در اختیار همه قرار بگیرد.
فرمانده سپاه خوی نیز در اين ديدار،ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج گفت:بسیج شجره طیبه ی صالحین است که انقلاب اسلامی را تحت بیمه و پوشش خود قرار داده است و آحاد مردم طعم شیرین و گوارای بسیج را حس کرده اند.
سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در ادامه برنامه های هفته بسیج را تشریح نمود و گفت:همزمان با هفته بسیج 400عنوان برنامه در سطح رده های سپاه خوی در عرصه های اقتصاد مقاومتی،فرهنگی،ورزشی و...برگزار می شود.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار