سردار محسن تیموری در تجمع عظیم بسیجیان سلماس:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بسیج هنوز هم روحیه انقلابی رزمندگان دفاع مقدس را در خود حفظ کرده است.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 26 November 2016
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بسیج هنوز هم روحیه انقلابی رزمندگان دفاع مقدس را در خود حفظ کرده است.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار محسن تیموری در تجمع عظیم بسیجیان سلماس که بمناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره)، در مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج  گفت: فلسفه بسیج و هفته گرامیداشت بسیج، تجلیل از ایثار و فداکاری تمام بسیجیان، اعلام بیعت با شهدا و امام شهدا و شهدای بسیجی و نیز نشان دادن ظرفیت ها و واقعیت های موجود در بسیج برای حل بسیای از مشکلات کشور به همه مدیران و دولت مردان است به شرطی که مسئولین و دولتمردان قدر بسیجیان را بدانند.

سردار تیموری بیان کرد: گردهمایی های عظیم نیروهای مخلص بسیجی در اقصی نقاط کشور نشان دهنده وحدت اقشار مختلف بسیج و نیز نمایش قدرت در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام است که بدانند سلاح قدرتمند کشورمان در میدان پیکار با دشمنان همین بسیجیان هستند.

وی با اشاره به این که بسیج هنوز هم روحیه انقلابی رزمندگان دفاع مقدس را در خود حفظ کرده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به پشتوانه همین بسیجیان و ملت بزرگ ایران اسلامی است که توانسته اند کشتی بزرگ و مستحکم انقلاب اسلامی را در مقابل تمام دشمنان و تکفیری ها و استکبار جهانی، با درایت و هوشیاری تمام رهبری و هدایت نمایند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به نقش فعال بسیج در ایجاد امنیت پایدار با استفاده از نیروهای بومی و مردمی، تصریح کرد: بسیج اکنون صرفا در بحث های نظامی مطرح نیست بلکه کسب رتبه های برتر علمی و موفقیت های علمی امروزه کشور در سایه ورود روحیه و تفکر بسیج در فضای دانشگاهها و محافل علمی است.

سردار تیموری خاطرنشان کرد: هر پایگاه بسیج در کشور اسلامی ما یک خار بزرگ بر چشم دشمنان نظام است و دشمن خوب میداند که در دل این پایگاه ها نیروهایی هستند که قادرند هر فتنه و دست درازی به ایران اسلامی را در نطفه دفع کنند.

سرهنگ علیرضا مدنی فرمانده سپاه سلماس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به تمام مردم ایران، گفت: بسیج مظهر ثبات و افتخار نظام جمهوری اسلامی است و همواره حرکت انقلابی بسیج در تمام عرصه ها در کشور مایه پیشرفت و سعادت بوده است.

مدنی تصریح کرد: با مقام معظم رهبری عهد بسته ایم که شاخصه های بسیجی گری و روحیه جهادی بسیج را در میان آحاد جامعه تقویت نماییم و این شجره طیبه را پرثمرتر کنیم تا این انقلاب به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) تا قیام حضرت مهدی موعود(عج) با صلابت و قدرت به مسیر خود ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار