وزیر راه عذرخواهی کرد
وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مردم استان آذربایجان ضایعه تاسف بار جان باختن هموطنان این استان را در حادثه قطار مشهد– تبریز تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 29 November 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مردم استان آذربایجان ضایعه تاسف بار جان باختن هموطنان این استان را در حادثه قطار مشهد– تبریز تسلیت گفت.

در پیام عباس آخوندی آمده است:
 
خدمت خانواده های عزیز و داغدار 
خانواده های محترم مجروحان و مصدومان و مردم غیور آذربایجان. 

آذربایجان عزیز این روزها افزون بر این، در سوگ جوانان و خانواده‌های عزیر از دست داده نشسته است. نه تنها آذربایجان که تمام مردم ایران و تمام ارکان جمهوری اسلامی از حادثه تلخ و غمبار تصادف قطار تبریز_ مشهد در ناحیه سمنان-دامغان متاثر است.

عزیزان،اینجانب پس از دریافت خبر حادثه، تمام وجهه‌ی همت و توان خود را بکار بردم تا به کمک آسیب‌دیدگان بشتابم. لذا، ضمن دستور تشکیل فوری کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن، مدیر عامل شرکت راه‌آهن را به منطقه اعزام کرده و خودم نیز بلافاصله به سمت سمنان حرکت کردم. 

 اینک مطلع شده‌ام که بخشی از این پاسخ ایجاد ابهام کرده‌است، اجازه بدهید اگر نقصی در بیان من در آن شرایط بوده و موجبات آزردگی کسانی را فراهم ساخته است، از این بابت نیز از تک تک آنان پوزش بخواهم و یادآوری کنم که آموزه ما آن است که در روزهای سخت در کنار یکدیگر باشیم. من با تمام وجود در خدمت شما مردم غیور و شریف آذربایجان و ایران عزیز هستم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار