معاون بازار یابی و تجارت مخابرات آذربایجان غربی خبر داد:
معاون بازار یابی و تجارت مخابرات آذربایجان غربی گفت: برای ارتقاء سطح ارتباطات در استان از ماه گذشته فاز 7 تبدیل نسل سوم اینترنت همراه به نسل چهارم آغاز شده است و تا ماه آینده تمامی شهرستان های استان از خدمات اینترنت همراه 4G بهره مند می شوند.
کد خبر: ۳۳۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 04 December 2016
بهره مندی کلیه شهرستان های آذربایجان غربی از اینترنت 4G تا ماه آینده
بهره مندی کلیه شهرستان های آذربایجان غربی از اینترنت 4G تا ماه آینده   


به گزارش اروم نیوز به نقل از آراز سسی، نادر سرباز زاده خسروشاهي در مراسم معارفه رییس اداره مخابرات پلدشت که صبح امروز در فرمانداری پلدشت برگزار شد، گفت: صرف مخارج برای ارتباطات و فن آوری هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری برای آینده است.


وی تصریح کرد: برای ارتقاء سطح ارتباطات در استان از ماه گذشته فاز 7  تبدیل نسل سوم اینترنت همراه به نسل چهارم آغاز شده است و تا ماه آینده تمامی شهرستان های استان از خدمات اینترنت همراه 4G بهره مند می شوند.


معاون بازار یابی و تجارت مخابرات آذربایجان غربی افزود: شبکه دولت، شبکه ملی اطلاعات و شبکه اینترنت از برنامه های اداره مخابرات استان بوده و در حال حاضر پروژه اینترنت وای فای در استان در حال اجرا است.


ارتباطات یکی از اهرم های مؤثر در زندگی اجتماعی انسان ها است


اکبر عبدالله نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه ارتباطات، عنصر مهمی در این عصر به شمار می آید گفت: اطلاعات و ارتباطات در عصر كنونی تاثیرات شگرف و بی مانندی پدید آورده است.


وی تصریح کرد: ارتباطات یکی از اهرم های مؤثر در زندگی اجتماعی انسان ها بوده و  نقش آن در جریان توسعه جوامع غیرقابل انکار است.


وی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر باید بسترهای لازم جهت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم بسط و گسترش یابد و با فرهنگ سازی، مردم را برای استفاده از این نوع خدمات سوق داد تصریح کرد: استفاده از ارتباطات مخابراتی در کنار ایجاد وضعیت مناسب اقتصادی می تواند مراجعات مردم را به سازمان های دولتی تقلیل دهد و ضمن برقراری ارتباط همه جانبه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های جامعه شود.


فرماندار پلدشت در ادامه حل مشکل رومینگ و عدم دسترسی به شبکه های داخلی در بعضی از نقاط شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار