نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی:
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: باید واکنش سریع و قاطع در مقابل بدعهدی آنها انجام دهیم و نباید به آنها اعتماد کنیم و عده ای نیز که حامی برجام و خوش بین به آمریکا بودند باید از خواب بیدار شوند.
کد خبر: ۳۳۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 04 December 2016

   
به گزارش اروم نیوز، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه تمدید تحریم ها علیه ایران، نقض برجام بوده و باید در مقابل آن اقدام مناسب و قاطعی انجام داد، اظهار کرد: هرکس به صحبت های مقام معظم رهبری توجه کند، ضرری نمی کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان امضای برجام عده ای دایه مهربان تر از مادر شده و حتی در انتخابات نیز آن را ملاک قرار دادند، الان خودشان باید بهتر از همه متوجه بدعهدی های دشمن و دلیل نگرانی ما شوند.

وی با بیان اینکه دولت در آن زمان برجام را بر روی اعتماد به کدخدا و طرف مقابل امضا کرد، گفت: ما باید در آن زمان تضمین می گرفتیم که اگر طرف مقابل بدعهدی کند، ما چه خواهیم کرد و نباید همه چیز را در اختیار طرف مقابل قرار می دادیم.

عیسی زاده با اشاره به اینکه اکنون باید جواب بدعهدی دشمنان و این خسارت ها را چه کسی باید بدهد، تصریح کرد: اکنون بعد از سه سال طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است و این شبیه یک طنز تلخ تاریخی است چرا که بار دیگر هم تعهد کند، عمل نمی کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در این مدت کار برخی هم فقط توجیه بوده است، اظهار کرد: البته هر کس دیگری هم بود شاید فقط توجیه می کرد ولی باید پاسخ انتقاداتی را که در آن زمان و اکنون می شود، باید داد.

وی افزود: برخی از کارهایی که ما تعهد کرده بودیم و آن را انجام داده ایم، برای ما هزینه داشته است مانند خارج کردن سانتریفیوژها، توقف چرخه غنی سازی  بیرون اوردن قلب راکتور هسته ای و پرکردن آن با سیمان، همه نشان دهنده هزینه هایی است که برای این کار متحمل شدیم.

عیسی زاده گفت: کسانی حتی آب خوردن مردم را هم به برجام و تحریم ربط می دادند و وعده حل مشکلات دادند و در این میان هم منتقدان و دلسوزان را دلواپس نامیدند در حالی که این ها منتقد و مخالف امریکا و کسانی که نمی خواهند سربلندی ایران اسلامی را ببینند، بودند نه دولت.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اکنون که نقض برجام اثبات شد انهایی که از خود بی خود شده بودند باید اعتراف کنند، اظهار کرد: آن ها اعتراف کنند که امریکا نقض عهد کرده و آن ها را فریب داده است، باید با مردم صادق بود و اعتراف کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید واکنش سریع و قاطع  در مقابل بدعهدی آنها انجام دهیم و نباید به آنها اعتماد کنیم و عده ای نیز که حامی برجام و خوش بین به آمریکا بودند باید از خواب بیدار شوند.

 
انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار