مسئول روابط عمومی سپاه خوی:
ستوانيكم پاسدار جمیل احمدزاده گفت: هفته بسیج فرصتی است برای نشان دادن اقتدار و ابهت دلاومران و شیرزنانی که جا پای پدران و مادران خویش گذاشتند.
کد خبر: ۳۳۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 04 December 2016
به گزارش خبرنگار تابناک استان آذربايجان غربي ازخوي، مسئول روابط عمومی سپاه خوی با ارائه عملکرد کمیته روابط عمومی سپاه خوی بسیج را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان و افزود: امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حضور د ائمی مردم در صحنه های انقلاب اسلامی، نیروی مقاومتی را تشکیل داد تا بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند.
ستوانیکم پاسدار جمیل احمدزاده خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشورچه در طول 8سال دفاع مقدس و چه پس از جنگ نیز سناریوهایی را طراحی و به مرحله عمل رسانده اند  که گام به گام به پیشرفت کشور منجر شد.
وی افزود: بسیجیان سپاه خوی امسال نیز در لبیک به شعار سال، در طرح های  اقتصادی خوب درخشیدند و موفق شدند ضمن کمک به دولت در تولید و اقتصاد، اشتغال زایی نیز انجام دهند.
ستوانيكم پاسدار احمدزاده افزود: کمیته روابط  عمومی و اطلاع رساني سپاه خوی نیز به پاس قدردانی و تقدیر از تلاش های شبانه روزی و موفقیت آمیز بسیجان، برنامه ها و مراسم های هفته بسیج رده های تابعه را به تصویر کشید و ضمن تعامل و هماهنگی با دفتر خبري صدا و سیما، خبرگزاريها و نشریات محلی، توانست اکثر برنامه های  این هفته مقدس را علاوه بر پخش در بخش هاي مختلف خبري شبكه استاني در فضاي مجازي و نشریات محلي نيز انعكاس نماید.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم ها ی گرامیداشت، یادواره های شهدا، دیدار از خانواده های شهدا،طرح های اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي، تجمع ده هزار نفري بسيجيان و ...از جمله برنامه هایی است که توسط کمیته اطلاع رساني ستاد گراميداشت هفته بسيج سپاه خوی پوش خبری و تصویری شد.
مسئول روابط عمومی سپاه خوی در پايان ضمن خداقوت و خسته نباشيد به تمامی خبرنگاران شهرستان خوي، در راستای پوشش خبری و تصويری برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج در اين شهرستان تقدير و تشكر نمود.

خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بسیجی مجاهد
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
از اطلاع زسانی شما در خضوض فعایتهای بسیج بی نهایت تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار