محمد حسن زاده با اکثریت آراء شورای اسلامی شهر میرآباد به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب گردید.
کد خبر: ۳۳۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 05 December 2016


به گزارش اروم نیوز، رییس شورای اسلامی شهر میرآباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: معرفی شهردار جدید در جلسه روز گذشته شورای اسلامی این شهر صورت گرفته که مصوبه آن برای تائید و گذران  مراحل قانونی به فرمانداری ارسال شد.

قادر حسن زاده افزود: بر اساس ضوابط و شرایط احراز تصدی سمت شهردار مندرج در آیین نامه مصوب ۱۳۷۷/٦/۱۱ هیات وزیران پس از استماع نظریات ارائه شده و توضیحات لازم در نهایت بعد از بررسی های لازم و در نظر گرفتن جمیع جهات موارد قانونی و مسایل مطروح و حفظ منافع عمومی به استنادبند ۱ از مادە ۷۱ قانون، شورا اقدام انتخاب شهردار کرد.

وی بیان کرد: پس از رایزنی ها و بررسی های انجام  گرفته محمد حسن زاده  با اکثریت آراء به عنوان شهردار جدید و پس از گذراندن مراحل قانونی، سکان مدیریت میرآباد را در اختیار می گیرد.

بر اساس گزارش بُلفَت، محمد حسن زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و دانشجوی کارشناسی حقوق است. وی مدرس دانشگاه، مسئول شرکت مطالعات پژوهش آباد پژوهان وزینه، مجری طرح مطالعات احداث پارکهای راهیان نور و قبر جوان، مجری طرحهای مطالعاتی پژوهشی بازارچه مرزی و سند توسعه شهر میرآباد، مسئول هیئت ورزش های همگانی سردشت و مدیر مجموعه ورزشی شهر میرآباد را در کارنامه خود دارد.

درحال حاضر کریم شمسی بعداز استعفای فریدون یزدان فر شهردار سابق میرآباد در شهریور ماه امسال به مدت دوماه است که سرپرست شهرداری را بر عهده دارد.

شهر میراباد از توابع وزینه شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار