ایجاد چنین مجموعه فرهنگی و هنری زمینه جذب هرچه بیشتر فعالان این حوزه را فراهم میکند و بدنبال آن توسعه فرهنگ و هنر را در ارومیه در پی خواهد داشت .
کد خبر: ۳۳۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 05 December 2016
Image result for ‫محمدرضا علیزاده امامزاده‬‎
تابناک آذربایجان غربی : رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی شهر ارومیه از انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه خبر داد و گفت : این اقدام توسط سرمایه گذاران اجرایی می شود .
 محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد : احداث مجموعه فرهنگی و هنری توسط شورای اسلامی شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان اینکه در این خصوص لازم است از توان سرمایه گذاران بهره گرفته شود، تصریح کرد : ایجاد چنین مجموعه فرهنگی و هنری زمینه جذب هرچه بیشتر فعالان این حوزه  را فراهم میکند و بدنبال آن توسعه فرهنگ و هنر را در ارومیه در پی خواهد داشت .
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در این خصوص شاهد ایجاد فضای فرهنگی و هنری جدید نیز در شهر خواهیم بود، یاد آور شد : در این زمینه علاوه بر منسجم تر شدن کارهای فرهنگی، زمینه های ایجاد اشتغال نیز برای جوانان جویای کار و علاقه مند به هنر و فرهنگ فراهم می آید.
وی ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده این مجتمع فرهنگی و هنری در قالب بخش اداری ، سالن سینما و سالن فرهنگ ، فروشگاه ، گالری عکس ، نمایشگاه کتاب و بخش های دیگر خواهد بود و هنرمندان و فرهنگیان می توانند در این مجتمع به سهولت به امورات خود بپردازند .
علیزاده یادآور شد : ایجاد چنین مجتمع های می تواند اهالی هنر و فرهنگ ارومیه را گرد هم آورد تا با کنار هم بودن نقطه نظرات خود را به یکدیگر انتقال داده و برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ارومیه گام بردارند .
این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون در حال طرح اقدامات ، مطالعات و طرح توجیهی احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه هستیم ادامه داد: لازم است سرمایه گذاران در این زمینه بیش از پیش فعال باشند .
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه شناسایی استعدادها در این مجتمع فرهنگی را از دیگر مزیت ها عنوان کرد و گفت: در ارومیه استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر مورد شناسایی قرار نمی گیرند و در بسیاری از موارد شاهد نادیده گرفته شدن استعدادها هستیم و انتظار می رود سرمایه گذاران و فعالان خیّر در حوزه فرهنگ هنر نیز بتوانند  از جوانان در تهیه فیلم و سایر تولیدات فرهنگی و هنری بیش از پیش حمایت کنند .

 منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار