فرمانده سپاه شهداء؛
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تنها راه غلبه بر آمریکا تکیه بر قدرت داخلی است که با انقلاب اسلامی ما آن را ثابت کردیم و حتی نشان دادیم که می توانیم ملت های آزاده در دنیا کمک کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 06 December 2016

به گزارش اروم نیوز، سردارعابدین خرّم در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده قاضی طباطبائی ارومیه اظهار کرد: روز دانشجو نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، آرمان گرایی و عدالتخواهی است و امیدوارم که دانش سیاسی و بینش سیاسی ما با این نشست ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: دانشجو انقلابی علاوه بر درس خواندن و ایجاد فضای علمی در دانشگاه باید فضای بحث سالم و بینش سیاسی و استکبار ستیزی و عدالت خواهی را ایجاد کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت شناخت دوست و دشمن و موقعیت شناس بودن گفت: وقتی ما مرگ بر آمریکا می گوییم یعنی مرگ بر دولت مردان آمریکا، یعنی مرگ بر استراتژیست های آمریکا و منظورمان ملت و کشور آمریکا نیست.

خرّم یادآور شد: امروز در جامعه کسانی هستند که تحت تاثیر امپراطوری رسانه ای از عدم لزوم تداوم شعار مرگ بر آمریکا سخن می گویند و گروه دیگر نیز پیشرفت کشور را در گرو سازش با آمریکا می دانند.

مهمان مراسم گرامیداشت روز 16 آذر خاطر نشان کرد: عده ای گمان می کنند که فقط در ایران مرگ بر آمریکا می گوییم در حالی که در خود آمریکا نیزعلیه سیاست های زورگویانه و تحمیل مصیبت های بسیار به مردم این کشور شعار مرگ بر آمریکا سرداده می شود.

خرّم گفت: عقبه مرگ بر آمریکا یک جریان روشنفکری است و امروز در هر نقطه صدای آزادی خواهی بلند شود، آمریکایی ها آن را خفه می کنند.

وی با توصیه با دانشجویان به تحقیق پیرامون شعار مرگ بر آمریکا افزود: بعضی ها می گویند آمریکا پیشرفته است هرچند ما هم قدرت اقتصادی و نظامی آمریکایی ها را قبول داریم اما این سوال ما بی پاسخ است که چطور می شود به سیاست مداران جنایتکاری اعتماد کرد که سیاهه جنایاتشان عالم را فرا گرفته است.

خرّم تاکید کرد: پاکستان و کشورهای حاشیه نشین عرب نمونه هایی هستند که به آمریکا اعتماد کرده اند و آیا غیر از این است که وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن ها با مشکلات عدیده رو به رو است در حالی که حتی حاکمان این کشورا را آمریکا انتخاب می کند.

وی اظهار داشت: بعد از 38 سال از تسخیر سفارت آمریکا در ایران امروز بعضی دولت های اروپایی اذعان می کنند که علی رغم متعهد بودن به آمریکا سفارت خانه های آمریکایی مشغول جاسوسی از آن ها هستند.

فرمانده سپاه شهدای استان با برشمردن نتایج سیاه سازش با آمریکا گفت: سازش کردن یعنی نوکری آمریکا و در غیر آن هیچ معنا و مفهومی ندارد.

سخنران مراسم 16 آذر دانشکده قاضی طباطبائی تاکید کرد: تنها راه غلبه بر آمریکا تکیه بر قدرت داخلی است که با انقلاب اسلامی ما آن را ثابت کردیم و حتی نشان دادیم که می توانیم ملت های آزاده در دنیا کمک کنیم.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به بروز برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی دانشگاه باید کارآفرین باشد و با راه های علمی سایه این مشکلات را از کشور بردارد همانطور که شهدای هسته ای کشور ثابت کردند که جوانان این مملکت می توانند هر غیر ممکنی را ممکن کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به قدرت تحلیل و اندیشه انقلابی و دینی در پیشرفت کشور افزود: در قضیه برجام بدعهدی آمریکا ثابت شد و بالاخره رئیس جمهور هم واکنش نشان داد و باید بدانیم که هر پاسخ محکمی که در مشت داشته باشیم همان کاری است که شهید شهریاری ها انجام دادند و باید ادامه یابد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار