رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همبستگی و پيوستگی اعضای داوطلب از مهمترين اولويت های جمعيت هلال احمر است.
کد خبر: ۳۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 08 December 2016

   
به گزارش اروم نيوز، فرحناز رافع در آيين نكوداشت خدمات داوطلبانه جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربی كه در محل سالن امام علی(ع) اروميه برگزار شد گفت: امسال شعاری كه از سوی سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر انتخاب شده «تشویق و تحسین جهانی، به منزله یک دست برای داوطلبان است» است كه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی و تقدیر از همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر در اجرای برنامه های عام المنفعه و خدمات انسان دوستانه برای تامین سلامت و حمایت از زندگی افراد کم برخوردار انتخاب شده است.

وي جوانان داوطلب را به عنوان كليدي در جهت ايجاد تغييرات اجتماعی و توسعه اقتصادی و اينكه نقش تعيين كننده ای در بهبود و تغيير نوع نگرش جامعه دارند عنوان كرد.

رافع همچنين مدافعه گری و مطالبه گری از حق و حقوق مردم مخصوصا آسيب ديده ترين افراد را نيز از ديگر رويكرد های اين سازمان مردم نهاد دانست و گفت: اين امر نيز تحقق نمی يابد جز با همبستگی و پيوستگی اعضا با يكديگر.

وي با اشاره به اهداف و رويكردهای اين سازمان خاطرنشان كرد: مبارزه با فقر و گرسنگی، توانمندسازی در تمام زوايای مهارت های زندگي و اشتغال، تغییر نگرش در زندگی و تامین رفاه و آسایش مردم و همچنين اجرای طرح سلامت یار در تمام بیمارستان ها، مراکز و بخش های درمانی از جمله برنامه های مورد نظر ما می باشد.

رئیس سازمان داوطلبان يكی از موضوعات بسیار مهم در میان داوطلبان هلال احمر را نيز ترویج حس همبستگی اجتماعی به معنی حرکت بر مبنای یک آرمان عنوان كرد و گفت: این آرمان نيز ترویج انسانیت است كه برگرفته از تعالیم دینی و شعارهای جهانی ما می باشد.

انتهای پيام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار