امام جمعه موقت سلماس گفت: آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیر حرکت این انقلاب و نظام در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تحویل نظام اسلامی به صاحب اصلی آن بوده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 09 December 2016


به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس؛حجت الاسلام اسماعیل نجفی با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد: امام زمان، موعود امم و منجی عالم بشریت است و امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری تشنه ظهور آن منجی و مصلح کل است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی مدیون امام زمان (عج)است، اظهار کرد: اگر مردم ایران به رهبری امام راحل انقلاب کردند و در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید به برکت آن امام است.
امام جمعه موقت سلماس در ادامه با اشاره به اینکه همدلی دولت و ملت نیاز امروز کشور است افزود: نباید برخی آرامش داخل کشور را به فضای تخریب و تضعیف تبدیل کنند.

حجت الاسلام نجفی گفت: همه مردم و مسئولان بویژه نخبگان بایستی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به صورت ید واحد در برابر دشمن بایستند.

وی اضافه کرد: اکنون وقت آنست تا دولت و ملت یکدل و یکصدا مقابل آمریکای عهدشکن جبهه بگیرند و مسئولان مربوطه و قوای سه گانه پاسخی دندان شکن به شیطان بزرگ بدهند.

خطیب موقت جمعه سلماس اظهار کرد: برجام یک فرصت تازه ای برای ما ایجاد کرد اما چندگانگی های سیاسی پس از این برنامه، نباید خدشه ای به وحدت مردم در مقابل دشمن وارد کند.
حجت الاسلام نجفی بیان داشت : هفته وحدت امسال فرصتی مناسب است که صلح و برادری را به جهانیان نشان دهیم و مانع از اختلاف اندازی بین مسلمانان باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار