تابناک مرکزی: به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو مسابقات فوتسال درون واحدی با حضور 40 تیم در 8 گروه 5 تیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک آغاز شد.
کد خبر: ۳۴۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 09 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اکبر سلیمانیان سرپرست فنی این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: حضور 440 نفر ورزشکار و سرپرست در مسابقات فوتسال دانشجویی کم سابقه است. هدف از برگزاری این مسابقات حفظ روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کشف استعدادهای برتر در زمینه فوتسال دانشجویی است.

سلیمانیان با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی اراک قهرمان لیگ دسته یک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است، افزود: هرساله و در 16 آذر به مناسبت روز دانشجو یک دوره مسابقه درون واحدی در واحد اراک برگزار می‌شود که حاصل این مسابقات کشف استعدادهای برتر فوتسالی و معرفی به تیم دانشگاه است.

وی افزود: علاوه بر سطح کمی مسابقات، سطح کیفی مسابقات نیز بسیار بالا بوده و بهترین فوتسالیست های اراک در قالب تیم‌های مختلف در مسابقات حضور دارند.

سلیمانیان از زحمات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اراک در برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد و افزود: «کادر برگزاری این مسابقات همگی از دانش آموخته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بوده که در بالاترین سطح فوتبال و فوتسال کشور مشغول فعالیت در زمینه داوری و مربیگری هستند.

این مسابقات تا 24 آذر جاری در سالن ورزشی پوریای ولی شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار