به این ترتیب با گل های قاضی و آل کثیر در وقت اضافه دوم بازی استقلال بار دیگر بازی برده را با شکست عوض کرد و این بار از مسابقات جام حذفی کنار رفت.
کد خبر: ۳۴۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 21 December 2016
نفت ، استقلال را از جام حذفی کنار زد. در جریان مسابقات جام حذفی و بازی های یک هشتم نهایی تیم فوتبال نفت در وقت های اضافی استقلال را شکست داد. 

به گزارش عصرایران ، شاگردان علی دایی در این دیدار گل اول را دقیقه اول مسابقه زدند و گل های دوم و سوم را در وقت های اضافه و در دقایق 106 و 108 به ثمر رساندند و استقلالی که در دقیقه 69 بازی را 1-1 کرده و در دقیقه دوم وقت های اضافه پیش افتاده بود را شکست دادند. 

این بازی با یک پنالتی بحث برانگیز آغاز شد . یعنی خیلی پیش از آنکه بازی بخواهد شکل جدی به خود بگیرد، با تصمیم داور مسابقه نفتی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه پنالتی را محمد قاضی وارد دروازه استقلال تهران کرد. 

در ادامه بازی آبی ها تهرانی نتوانستند دروازه نفت تهران را به شکل جدی تهدید کنند. نفتی ها اما در ادامه بازی توانستند از فضای پشت دفاع استقلال به خوبی استفاده کنند تا موقعیت های این تیم به مراتب جدی تر از موقعیت های استقلال باشد. دقایق پایانی این بازی در نیمه اول با حاشیه های و جنجال های زیادی همراه بود تا در نهایت استقلال بازنده نیمه اول این بازی باشد.


استقلال در نیمه دوم مانند بازی با پدیده نمایش متفاوتی داشت. استقلال و نفت تهران پیش از گل تساوی استقلال موقعیت های زیادی داشتند، اما در نهایت بعد از اینکه آرش رضاوند در یک صحنه نتوانست مهدی رحمتی را مغلوب کند، کاوه رضایی با یک پاس زیبا جابر انصاری در موقعیت گلزنی قرارداد. 

هر دو تیم در نیمه دوم نمایش بسیار بهتری نسبت به نیمه اول داشتند و موقعیت های زیادی خلق کردند اما در نهایت بازی در 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید.

استقلالی ها خیلی زود از در نیمه اول وقتهای اضافه موفق شدند از فرصت به دست آمده خود استفاده کنند و این بهنام برزای تعویضی بود که با یک ضربه زیبا دروازه فراهانی را باز کرد. در ادامه نفتی ها موقعیت های زیادی خلق کردند اما نیمه اول وقتهای اضافه با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم وقتهای اضافه نفت تهران با استفاده از دو کرنر دوباره دروازه استقلال را باز کرد و توانست خیلی زود نتیجه بازی را برگرداند. در ادامه استقلالی ها نتوانستند دروازه نفت تهران را باز کنند تا استقلال بازنده این بازی باشد.

به این ترتیب با گل های قاضی و آل کثیر در وقت اضافه دوم بازی استقلال بار دیگر بازی برده را با شکست عوض کرد و این بار از مسابقات جام حذفی کنار رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار