مهاباد؛
از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استانها تجلیل شد.
کد خبر: ۳۵۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 05 January 2017
  به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان مهاباد از هنرمندان و برگزیدگان مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون مراکز استان ها تجلیل شد.

 در این آئین کتانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مهاباد در طول چند سال اخیر موفق به جذب مخاطبان زیادی در داخل و فراسوی مرزها شده است این مرکز را به عنوان یک مرکز مردمی و موفق در تمامی عرصه ها معرفی کرد.

  قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد هم در ادامه با بیان اینکه این مرکز موفق به کسب 9جایزه برتر در بین مراکز استانها شده است گفت: موفقیت در کارهای هنری کاری گروهی است و تمامی هنرمندان این مرکز شایسته تقدیر هستند.

 در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با اهدای لوح از مدیر کل و برگزیدگان مرکز مهاباد در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز قدردانی کردند.

 گفتنی است نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون مراکز استان ها در پنج حوزه صدا، سیما، خبر، موسیقی و پژوهش از 30 آذر تا دوم دی ماه در خوزستان برگزار شد که صدا و سیمای مرکز مهاباد در هر پنج بخش توانست حضوری درخشان از خود به نمایش بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار