جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی:
پس از انقلاب، اعتماد امام بزرگوار به ایشان باعث شد که نزدیک ترین یار امام شناخته شده و سنگین ترین مسئولیتهای نظام اسلامی را به ایشان واگذار نماید.
کد خبر: ۳۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 08 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی، به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یارامام و رهبری و مترجم کتاب« سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار»، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون
باردیگر یاری از یاران صدیق امام از این دنیای رخت بست و به دیار باقی شتافت و جمع یاران امام و انقلاب را در اندوهی سترگ فرو برد.
از نخستین طلیعه های مبارزات نهضت اسلامی، ایران اسلامی شاهد حضور شجاعانه و اثرگذار این روحانی بزرگ در عرصه های پرخطر و قبول دشواریهای آن بود و تأثیر شگفت آور وی از همان اوان جوانی نمود و شهود یافت چنان که با ترجمه کتاب « سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار»، تأثیر به سزایی در شناساندن مظلومیت فلسطین و ستمگری های استعمار وصهیونیسم هم در داخل کشور و هم در سطح بین الملل بر جای گذاشت.
 پس از انقلاب، اعتماد امام بزرگوار به ایشان باعث شد که نزدیک ترین یار امام شناخته شده و سنگین ترین مسئولیتهای نظام اسلامی را به ایشان واگذار نماید.
 خدمات بی سابقه ایشان به انقلاب و امام و رهبری و مدیریت و تدبیر فوق العاده ایشان در بدترین بحران هایی که هر کدام ، می توانست نظام اسلامی را با چالش های بزرگی مواجه سازد، آنچنان بود که حضرت امام خمینی«ره»، بعد از ترور نافرجام آیت الله اینچنین از وی یاد نمود« بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است».
اکنون با فقدان ایشان، ملت ایران مدیری توانمند و رهبر فرزانه، برادری صادق و دلسوز و خانواده ایشان پدری مهربان را از دست داد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی، ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری ، خانواده معظم له بویژه همسربزرگوارایشان وملت ایران اسلامی، برای روح ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماید.
                                                   جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی


Related image


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار