مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی مادران و زنان ایران اسلامی در برهه مهم کنونی است.
کد خبر: ۳۶۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 23 January 2017


انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی زنان در عرصه کنونی است


به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی مادران و زنان ایران اسلامی در برهه مهم کنونی است.
انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی زنان در عرصه کنونی است
شهلا تاجفر روز یکشنبه در نخستین جلسه مشترک ستاد هفته زن و دومین جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجرو جلسه برنامه ریزی برای هماهنگی اجلاسیه کمیته 12 هزار شهید استان و هماهنگی برنامه های روز بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی که با حضور بانوان و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، افزود: زنان نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشته و رشادت ها و جانفشانی های شهدا در جبهه های حق علیه باطل نشات گرفته از تربیت اسلامی و دینی زنان ایرانی بود.
وی اظهار کرد: برای نزدیک کردن هرچه بیشتر جوانان امروز به ارزش های والای اسلامی ایرانی پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان و مادران به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه و خانواده بسیار پررنگ است و باید با انتقال فرهنگ اصیل انقلاب و دفاع مقدس به فرزندان خود ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی را در آنها نهادینه کنند.
وی اضافه کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان همواره به صورت خودجوش در تمامی صحنه ها حاضر و نقش های مهم و اساسی را ایفا کرده اند و در این عرصه نیز باید با همه توان وارد شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر و هفته زن در استان گفت: تدوین برنامه های خلاقانه و نو سرلوحه نمایندگان و مشاوران بانوان استان در اجرای برنامه ها باشد و در حد امکان از برنامه های کلیشه ای پرهیز شود.
در ادامه این جلسه اعضا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص تهیه برنامه های دهه فجر و هفته زن و هفته بسیج پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار