فرماندار آبدانان از برگزاری و اجرای 150 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و عمرانی در این شهرستان در ایام سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 23 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این برنامه ها شامل بهره برداری از طرح های عمرانی و فرهنگی، شب شعر و خاطره، محافل انس با قرآن، جشن های فجر در مناطق روستایی و عشایری است.
 
به گفته وی، دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، میهمانی لاله ها، جنگ شادی در شهر و روستاها، جلسه پرسش و پاسخ، همایش بزرگ اصناف، مسابقات ورزشی و هنری، رژه موتوری، گلبانگ انقلاب اسلامی، ارائه خدمات رایگان به محرومان و ایثارگران، اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق عشایری و روستایی، برگزاری یادواره شهدا، همایش تجلیل از مقام و منزلت زنان و مادران و جشنواره تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی - هنری در مدارس از دیگر برنامه های این ایام است.
 
وی با اشاره به فعالیت کمیته های 17 گانه ستاد دهه فجر این شهرستان افزود: دهه فجر بهار انقلاب اسلامی و زمان مناسبی برای بیان خدمات نظام و دولت به مردم است و همه باید تلاش کنیم با تبیین خدمات و برکات این نظام الهی، نسل جوان را نسبت به آینده انقلاب اسلامی با نشاط و امیدوارتر کنیم.
 
عسگری تکریم مردم و تجلیل از اصحاب فکر و اندیشه را مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانست و یادآور شد: در دهه فجر امسال 57 واحد مسکونی که با مشارکت کمیته امداد و سپاه احداث شده به محرومان فاقد مسکن تحویل می شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین به میمنت دهه مبارک فجر 500 نفر از جوانان دانشجو و دانش آموز و اقشار مختلف مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای غرب و جنوب کشور اعزام می شوند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار