در جشنواره اقوام ایرانی رخ داد:
ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان 'مدیرکل برتر' انتخاب شد.
کد خبر: ۳۶۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 23 January 2017

به گزارش تابناک به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره بین المللی اقوام: محمد سلطانی‌فر، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر در نامه ای خطاب به رحیمی زنگنه، او را به عنوان 'مدیرکل و رییس شورای سیاستگزاری برتر در سال 95' معرفی کرده است.
سلطانی‌فر همچنین نوشته است که 'مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه در ارزیابی حوزه های مختلف فرهنگی،‌ آموزشی و اجرایی به مقام برتر کشور رسیده است.'
او این موفقیت را نشانه 'تلاش های بی دریغ' رحیمی زنگنه دانسته است.
ابراهیم رحیمی زنگنه،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگزاری مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه است.
رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر همچنین در نامه دیگری از 'حجت سلیمی' سرپرست مرکز کرمانشاه تقدیر کرده است.
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه 857 دانشجو در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی دارد که در رشته های موسیقی، گرافیک، نقاشی، عکاسی، امور فرهنگی، روابط عمومی، تبلیغات، تصویربرداری و سینما تحصیل می کنند.
استان کرمانشاه 91 هزار دانشجو دارد که 13 درصد آنها در دانشگاه های دولتی، 17.3 درصد در دانشگاه پیام نور، 15.2 درصد در دانشگاه علمی کاربردی، 9.3 درصد در دانشگاه فنی و حرفه ای، 1.7 درصد در دانشگاه فرهنگیان، 2 درصد در دانشگاه های دستگاه های اجرایی، پنج درصد در دانشگاه علوم پزشکی، 3.9 درصد در دانشگاه های غیرانتفاعی و 34.3 درصد در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.
جمعیت دانشجویان کرمانشاه از میانگین کشوری حدود 20 هزار نفر کمتر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار