رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: شهرداری محمدیه برای تامین زیرساختهای شهر و جلب رضایت ساکنان مهرگان تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی هزینه کرده است.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی یکشنبه شب در مراسم اختتامیه کارگاه های آموزشی ویژه خانواده ها که در سالن ورزشی پوریای ولی ناحیه شهری مهرگان برگزارشد اظهارداشت: سالگرد پیروزی انقلاب یادآور مبارزات مردم فهیم و انقلابی به رهبری امام راحل بود و امروز به برکت این نعمت الهی شاهد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

کاظمی با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و نیز شهادت آتش نشانان شجاع در خصوص اقدامات شهرداری در ناحیه شهری مهرگان گفت: ناحیه شهری مهرگان که در آن بزرگترین طرح مسکن مهر اجرا شده ظرفیت استقرار بیش از ۱۰۰ هزار نفر را دارد که در حال حاضر استقرار حدود ۵۰ هزار نفر در این ناحیه نیازمند خدمات رسانی مناسب شهری است.

کاظمی یادآورشد: حجم خدمات زیربنایی و روبنایی انجام شده در شهرک مهرگان بسیار بالاست اما به دلیل گستردگی کار هنوز باید خدمات دیگری نیز پیش بینی و ارائه کنیم تا رفاه ساکنان تامین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: کارهای بسیار ارزنده ای در ناحیه شهری مهرگان ازجمله تامین فضاهای خدماتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، مذهبی، فرهنگی، بهداشتی صورت گرفته است که توانسته بخشی از نیازهای مردم را برآورده کند.

کاظمی بیان کرد: همچنین با رویکرد مثبت شورا و شهرداری به خدمات رسانی به شهروندان ساکن در این ناحیه جدید شهری اقدامات قابل توجهی انجام شده و یا در دست اجراست که تکمیل آنها می تواند رضایت مردم را جلب کند.

۷۰ میلیارد تومان خدمات شهری در ناحیه مهرگان ارائه شده است

وی گفت: احداث تقاطع غیرهم سطح ۹ دی، احداث پل بر روی رودخانه شترک، زیرسازی، محوطه سازی و جدول گذاری معابر، آسفالت معابر و پیاده روسازی، احداث ۲ پارک محله و تکمیل پارک ۲۲ هکتاری بهشت، احداث ساختمان آتش نشانی و دفتر ناحیه شهری و احداث جایگاه CNG، از جمله کارهای در دست اجرا توسط شهرداری است.

کاظمی یادآورشد: دستگاههای خدمات رسان و بخش خصوصی نیز در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی مشارکت بسیار خوبی داشته اند و یک باب سالن ورزشی توسط اداره کل راه و شهرسازی و یک باب توسط شهرداری محمدیه در حال احداث است.

وی اضافه کرد: در این ناحیه ساخت ۱۰ باب مسجد در محلات مختلف مهرگان پیش بینی شده که یک مسجد توسط شهرداری محمدیه، دو مسجد توسط اداره راه و شهرسازی به بهره برداری رسیده و یک مسجد توسط سازمان نظام مهندسی اجرا شده که بنای آن نیمه کاره است.

کاظمی اظهارداشت: احداث و راه اندازی ۱۹ باب مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی مدارس، احداث کلانتری توسط اداره کل راه و شهرسازی با همکاری شورا و شهرداری، احداث جایگاه پمپ بنزین توسط بخش خصوصی آماده بهره ‌برداری و افتتاح است.

وی گفت: در کنار خدمات رسانی روزانه توسط ادارات آب، برق، گاز و مخابرات در ناحیه شهری مهرگان، احداث ۲ دستگاه پل روی کانال ها؛ در جنوب و شرق مهرگان، انتقال آب خام برای  آبیاری فضای سبز و پارکهای مهرگان توسط شهرداری محمدیه، احداث ۵ باب درمانگاه که ۴ باب آن توسط بخش خصوصی و یک باب آن توسط اداره کل راه و شهرسازی بنا شده و دو درمانگاه توسط بخش خصوصی که در حال بهره برداری است از دیگر خدمات ارئه شده است.
 
وی اضافه کرد: دو درمانگاه توسط اداره راه و شهرسازی احداث شده که به صورت اجاره در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و درحال ارائه خدمت است و احداث استخر توسط اداره راه و شهرسازی تکمیل شده و در حال واگذاری به بخش خصوصی است که به صورت اجاره به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اظهارداشت: همچنین با خرید نردبان ۵۲ متری برای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که پرداخت آن در ۲ مرحله پنجاه درصد به صورت وام است و مرحله سوم از طریق وزارت کشور و راه و شهرسازی درحال پیگری است که با این کار نسبت به امدادرسانی در حوادث اقدام خواهد شد.

کاظمی گفت: از سوی شهرداری محمدیه بیش از ۸۰ میلیارد تومان خدمات شهری در ناحیه شهری مهرگان ارائه شده و ۱۴ میلیارد تومان پروژه دیگر اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار