پیاده ‌روی از خلیج ‌فارس تا خلیج گرگان
ورزشکار خیر گلستانی مسافت بیش از ۳ هزار کیلومتری خلیج فارس تا خلیج گرگان را با هدف کمک به کودکان نیازمند کشور پیاده طی کرد و عصر امروز به گرگان رسید.
کد خبر: ۳۷۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 02 February 2017
ورزشکار خیر گلستانی مسافت بیش از ۳ هزار کیلومتری خلیج فارس تا خلیج گرگان را با هدف کمک به کودکان نیازمند کشور پیاده طی کرد و عصر امروز به گرگان رسید.

مراسم استقبال از کامران هاشمی ورزشکار خیر گلستانی که پیاده مسافت 3 هزار کیلومتری خلیج فارس تا خلیج گرگان را طی کرده بود و مراسم گلریزان به نفع کودکان بی‌سرپرست امروز در زورخانه پوریای ولی گرگان برگزار شد.

کامران هاشمی ورزشکار خیر گلستانی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام با هدف کمک به کودکان نیازمند و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست کشور انجام شده است.

وی افزود: در مسیری که من آمدم نیازها و مشکلات فراوانی را بین کودکان مشاهده کردم که خوشبختانه با کمک خیران بیشتر این وعده‌ها و مشکلات برطرف شده و بقیه نیز با کمک خبران در دست اقدام است.

هاشمی گفت: تاکنون بیش از 50 میلیون تومان در طول مسیر با کمک خیران جمع‌آوری شده که البته برخی از خیران نیز قول‌های داده‌اند که امیدواریم این میزان 2 برابر افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه 55 سال سن دارد، تصریح کرد: تا امروز بیش از 3 هزار و 98 کیلومتر مسافت خلیج‌فارس تا خلیج گرگان را پیاده طی کردم که 3 ماه و 3 هفته به طول انجامید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان هم در این مراسم گفت: این برنامه علاوه بر ورزش، اخلاق، رفتار و منش پهلوانی، خیرخواهی و نوع دوستی را به نمایش گذاشت و باید همه ما و رسانه‌ها نیز کمک کنیم که این فرهنگ بیش از پیش اشاعه یابد.

این پیاده روی با مشارکت انجمن خیریه کودکان ایران و با هدف با هدف جمع‌آوری کمک مالی برای خرید کتاب و اقلام مورد نیاز فرهنگی و ورزشی همچنین بازی این کودکان محروم انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار