به گزارش تابناک آذربایجان غربی 4 طرح برق رسانی، یک طرح آبرسانی، آسفالت یک رشته راه روستایی و خانه های مددجویی کمیته امداد از مهمترین این طرح ها است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تکاب، رئیس اداره برق شهرستان تکاب در آئین بهره برداری از طرح های برق رسانی شهرستان تکاب گفت: برای اجرای 4 طرح برق رسانی درشهر تکاب بیش از 3 کیلومتر خط توزیع 20 کیلو ولت و یکهزار و 300 متر خط دو مداره مجهز احداث شده است.

خلیل خیری افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح های برق رسانی، میزان تلفات و قطعی برق در شهر تکاب کاهش چشمگیری داشته و شبکه توزیع نیز ساماندهی شده است.

همچنن به مناسبت دهه فجر طرح آبرسانی به روستای قجور از توابع بخش مرکزی تکاب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به منظور بهره مندی بیش از 300 خانوار روستایی از شبکه آب شرب سالم و بهداشتی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت یک رشته راه روستایی در حدفاصل روستای یولقون آغاج تا ساریجالوی تکاب به طول 9 کیلومتر با اعتبار 13 میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و مسئولان محلی آغاز شد.

علاوه بر این به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 10 واحد مسکونی مددجویی افتتاح شده و در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تکاب قرار گرفت.

برای ساخت این تعداد مسکن مددجویی 5 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.