حجت‌الاسلام حسن روحانی:
عده‌ای از دعوا، خشونت و لشکرکشی خوششان می‌آید در حالی که ما یک ملت هستیم که یک انقلاب، قانون اساسی، رهبری، دولت، فرهنگ و هویت داریم و ایرانی هستیم. پس چرا باید رو درروی هم باشیم؟
کد خبر: ۳۷۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 07 February 2017
رئیس جمهور با بیان اینکه نباید کتابی نوشته شود که بین مردم، اقوام و مذاهب اختلاف بیاندازد یا افراطی‌گری یا خشونت را ترویج کند، گفت: یک عده‌ای متخصص خشونت هستند که نمی‌دانم آنها در کدام مدرسه تربیت شده‌اند.

به گزارش «تابناک آذربایجان غربی»، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در مراسم جایزه کتاب سال در تالار وحدت، افزود: عده‌ای از دعوا، خشونت و لشکرکشی خوششان می‌آید در حالی که ما یک ملت هستیم که یک انقلاب، قانون اساسی، رهبری، دولت، فرهنگ و هویت داریم و ایرانی هستیم. پس چرا باید رو درروی هم باشیم؟

وی در ادامه افزود: چقدر انتخابات ارزش دارد که از حالا معصیت خدا را شروع می‌کنیم؟ تا شب احیاء که خیلی مانده، لااقل معصیت خدا را چند شب قبل از احیاء آغاز کنیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بگذاریم همه با آزادی به صحنه بیایند. اسلام برای ما جمهوریت، صندوق آرا و حاکمیت ملی آورده است و جمهوریت هم برای ما تقویت فرهنگ اسلامی را در برردارد. ما دولت بدون فرهنگ نمی‌خواهیم؛ دولت بدون فرهنگ بی ارزش است. فرهنگ هم باید در چارچوب قانون باشد تا ما به اهداف بلند انقلاب برسیم.

وی در ادامه به کنایه گفت: وقتی رفتیم با قدرت های بزرگ برای مذاکره نشستیم، بعضی ها گفتند چرا اینکار را می کنید، کلاه گشاد سرتان می گذراند، ما گفتیم، نه، ما عمامه داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار