به گزارش صدای ساری، مأموران انتظامی شهرستان مینودشت جسد مرد میوه‌فروش را در حالی که گردنش با شی تیزی بریده شده بود، در منزلش کشف کردند.
کد خبر: ۳۷۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 15 February 2017

ماموران انتظامی شهرستان مینودشت جسد مردی را در یکی از منازل شهرستان کشف کردند.

گفته می‌شود این جسد در حالی کشف شد که رگ گردن این مرد ۵۰ ساله توسط شی تیزی بریده شده بوده و شواهد نشان می‌دهد این قتل به احتمال بسیار زیاد شب گذشته رخ داده است.

براساس اظهارات یکی از شاهدان، این مرد (ر . ن) یکی از میوه‌فروشان شهر بوده است و پلیس بلافاصله پس از تشریفات قانونی، جسد را برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کرده است.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان با تأیید خبر کشف این جسد خاطرنشان کرد: هرچند که شواهد موجود و وضعیت جسد نشان از وقوع قتل می‌دهد اما برای اظهار نظر نهایی باید در انتظار نظر پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر باشیم.

وی با تأیید بریده شدن رگ گردن جسد کشف شده، اضافه کرد: اینکه این واقعه، یک جنایت و قتل عمد و یا موضوع دیگری بوده است، باید منتظر نظر پزشکی قانونی باشیم.

مروتی که از اظهار نظر بیشتر در خصوص این پرونده خودداری کرد گفت: اجازه دهید تحقیقات پلیس تا صبح فردا تکمیل شود و پس از تکمیل شدن تحقیقات، در خصوص زوایای مختلف پرونده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار