#ایران را يك صدا # شادو خرم می کنیم
جمعی از جوانان شهرستان ارومیه از اول بهمن ماه سالجاری کمپینی راه انداختند تحت عنوان« تحریم موادمنفجره در چهارشنبه سوری به احترام آتش نشانان شهید».
کد خبر: ۳۷۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 15 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بعد از حادثه غمبار پلاسکو وشهادت جمعی از آتش نشانان شهید، مردم ایران عزادار شدند و همه به این فکر افتادند که چرا این حادثه با این شدت اتفاق افتاد و آیا نمی شد با تمهیدات ویژه ی جلوی این همه خسارت مالی و جانی گرفته میشد؟
با همین تفکر و در همین راستا،  جمعی از جوانان شهرستان ارومیه از اول بهمن ماه سالجاری کمپینی راه انداختند تحت عنوان« تحریم موادمنفجره در چهارشنبه سوری به احترام آتش نشانان شهید».
این کمپین در مدت نزدیک به یک ماه فعالیتی که انجام داده ، فکر و ذهن بسیاری از ایرانیان را به خود مشغول کرده وطبق گفته مسئول این کمپین، از همه جای ایران برای پیوستن به آن اعلام آمادگی کرده اند.
مسئول کمپین هدف از راه اندازی آن را کاهش صدمات و تلفات مالی و جانی ناشی از استفاده از مواد منجفره خطرزا در چهارشنبه سوری عنوان کرد و در عین حال تاکید نمود که اعضای ادمین این کمپین مخالفتی از برگزار مراسم سنتی چهارشنبه سوری ندارند، بلکه میخواهند تا مردم ایران در ایام منتهی به عید نوروز سال 1396، ایام شاد و خوبی داشته باشند.
وی اظهار امیدواری نمود صدای این کمپین به تمام نقاط ایران برسد. 

شعار این کمپین نیز چنین انتخاب شده است: 

 #ایران را يك صدا # شادو خرم می کنیم     
 
لینک این کمپین به آدرس زیر می باشد :   @noexplosives

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار