مسابقه 5 جانبه کشتی یادواره مرحوم پیشکسوت کشتی " علی دورانی" در سلماس با مشخص شدن تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 18 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 مسابقه 5 جانبه کشتی یادواره مرحوم پیشکسوت کشتی و آموزش و پرورش "علی دورانی" در سلماس با مشخص شدن تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

«نقی حاتمی کار» شناس تربیت بدنی و مسئول برگزاری این مسابقات در حاشیه این مراسم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد  علی دورانی دبیر آمورزش و پرورش سلماس  گفت: مسابقات 5 جانبه کشتی یادواره مرحوم پیشکسوت کشتی " علی دورانی"   با حضور شهرستان های سلماس، خوی، مهاباد، مرند و ماکو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهرستان سلماس برگزار شد.

"حاتمی" بیان کرد: حدود 200 نفر کشتی گیر دانش آموز در قالب 5 تیم و در دو گروه به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت تیم کشتی شهرستان سلماس موفق شد با شکست حریفان خود به قهرمانی این مسابقات دست یابدو تیم های خوی و مرند نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را ازآن خود کردند.

حاتمی با اشاره به سطح بالای کیفی برگزاری این مسابقات بیان کرد: اکثریت این دانش آموزان از مدارس و کلاس های کشتی دانش آموزی که با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند به این مسابقات راه یافته اند و در همین مسابقات اهد ظهور استعدادهای درخشانی در کشتی قهرمانی هستیم.

مسئول برگزاری این مسابقات در پایان از زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سلماس خصوصا ریاست، معاونت پرورشی، تربیت بدنی و سایر دست اندرکاران برگزاری این مسابقات به جهت میزبانی مطلوب این مسابقات کمال تشکر و قدردانی نمود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار