نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:مسئولان فرهنگی برای تجمع در این روز برنامه‌ریزی کنند تا مردم ارادت خود را به ساحت این بانوی مقدس که در خانه محقر فرزندانی تربیت کرد که رهبران عالم هستند نشان دهند.
کد خبر: ۳۸۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 24 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت سردار اسلام حمید باکری در شش اسفند ۱۳۶۲ عنوان کرد: شهیدان مقام والایی دارند و امامان معصوم (ع) همیشه برای خود و کسانی که دوست داشتند آرزوی شهادت می‌کردند

قریشی با اشاره به تعطیل رسمی روز شهادت حضرت زهرا (س) در پنج‌شنبه روز سوم ذی‌الحجه در ایران، گفت: مسئولان فرهنگی برای تجمع در این روز برنامه‌ریزی کنند تا مردم ارادت خود را به ساحت این بانوی مقدس که در خانه محقر فرزندانی تربیت کرد که رهبران عالم هستند نشان دهند.

وی به سخنان ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تقویت زرادخانه‌های اتمی و تکمیل آنها اظهار داشت: دفاع از ملت فلسطین نخستین اولویت در جهان اسلام است و در این راستا گام برمی‌دارند.

امام جمعه ارومیه گفت: با عنایت الهی و در سایه راهنمایی رهبری ملت با همه قدرت خود در برابر دشمنان ایستاده است، به حول و قوه الهی آمریکا در حال افول بوده و به زودی زیر پای چکمه‌های مسلمانان له می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در ششمین کنفرانس بین‌المللی دفاع از انتفاضه فلسطین، خاطرنشان کرد: لازم است مسئله فلسطین و آزادسازی قدس مهمترین دغدغه همه گروه‌ها و فرقه‌ها باشد.

قریشی غافل شدن مسمانان از مسئله قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان به وسیله ایجاد داعش و سایر تروریست‌ها را ترفند و حیله دشمنان دانست و تصریح کرد: چنگ زدن صهیونیست‌ها به قدس و اشغال آن ننگ و عیب بزرگی برای مسلمانان دنیا است.

 منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار