مدیرکل آموزش و پرورش استان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان از آمده سازی بیش از 910 اتاق توسط ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان برای پذیرایی از فرهنگیان سراسر کشور در ایام نوروز 96 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 26 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

«فریدون سیدمصطفوی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امسال 910 کلاس درس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در سراسر استان آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به آماده سازی 97 مدرسه در سطح استان افزود: 17 پایگاه جهت اسکان بهتر مسافران نوروزی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام نمایند.

سیدمصطفوی، اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده را از لحاظ خدمات رفاهی، سه  نوع عنوان کرد و ادامه داد: 102 کلاس ویژه، 571 کلاس نوع الف، 237 کلاس نوع ب، برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به حذف کلاسهای نوع «ج»، بر افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستادهای اسکان استان در سالجاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه 320 نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت دارند؛ اضافه کرد: پذیرش مهمانان از 28 اسفند 95 آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه می یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در نوروز گذشته، 76هزار و 786 نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار