خدمات رسانی شهرداری ارومیه در انواع حوزه های عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی و ورزشی اجرا شده تا بدین طریق توسعه و به دنبال آن نشاط و شادابی را برای شهروندان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 26 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:شهر به عنوان یک موجود زنده بر رفتارشهروندان تاثیرگذار است و باید با توسعه متوازن شهرها بتوانیم محیطی پدید بیاوریم که خاطرات آن همواره تداعی ‌گر یک زندگی زیبا باشد لذا برای رسیدن به این مهم همواره عمران و آبادانی شهری از مهمترين دغدغه های مدیریت شهری است و در این راستا برای تحقق این امر کارنامه مدیریت شهری ارومیه در طی 5 سال اخیر نسبت به سال های گذشته به ویژه در امر آسفالت معابر، روند رشد و رو به شتابانی است.

خدمات رسانی شهرداری ارومیه در انواع حوزه های عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی و ورزشی  اجرا شده  تا بدین طریق توسعه و به دنبال آن نشاط و شادابی را برای شهروندان به ارمغان آورد که تمامی این دستاوردها در سایه تلاش های ارزنده  و ستودنی شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه  و پرسنل زحمت کش  شهرداری به بار نشسته است .

ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  در این خصوص گفت: اجرای پروژه های فاخر فرهنگی،اجتماعی، عمرانی، خدماتی و ترافیکی، سرمایه گذای و IT شهرداری ارومیه رضایمندی 93 درصدی شهروندان را رقم زده است.

رکاب  با اشاره به اجرای پروژه عمرانی در شهر ارومیه، بیان کرد: از سال 92 تا به امروز، 25 کیلومتر کانال احداث و پوشش شده است که شامل  21 کانال است.

وی با بیان  اینکه از سال 92 تا به امروز ، 17 پل عابر پیاده در سطح شهر احداث شده است، افزود:  این تعداد عابر پیاده ایجاد شده در مقایسه با سنوات گذشته از تاریخ بدو تاسیس شهرداری تا سال 91، 5 برابر افزایش رشد داشته است .

رکاب با بیان اینکه آسفالت معابر از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است، گفت:  از سال 92  تا تاکنون ، یک میلیون و دویست هزار تن اسفالت  در سطح شهر تولید،حمل و پخش شده است.

وی اضافه کرد: در طی این مدت   8.4 میلیون متر مربع در معابر خاکی شهر ارومیه آسفالت ریزی شده است.

رکاب با اشاره به اجرای طرح های مطالعاتی در سطح شهر ارومیه ، گفت:  از سال 92 تا به امروز، 21 طرح مطالعاتی  در ارومیه  به اتمام رسیده و 26 طرح مطالعاتی بزرگ  نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ساخته شده است ، گفت: برای اجرای این تعداد تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ، 4500 میلیاد ریال  اعتبار صرف شده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با  اشاره به اینکه حرکت رو به توسعه شهردار ارومیه با قوت بیشتری  تدوام دارد ، گفت:  بزودی شاهد اجرای پروژه های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرداری  ارومیه خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار