استاندار خوزستان خبر داد؛
دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور بررسی و تامین اعتبار طرح های شبکه آب و فاضلاب استان، 550 هزار هکتاری و پروژه مترو اهواز،فردا سه شنبه (10 اسفند ماه)به خوزستان می آید
کد خبر: ۳۸۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 27 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور بررسی و تامین اعتبار طرح های شبکه آب و فاضلاب استان، 550 هزار هکتاری و پروژه مترو اهواز،فردا سه شنبه (10 اسفند ماه)به خوزستان می آید.

دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه تامین اعتبار اجرای شبکه آب و فاضلاب هدیه ویژه ای بود که از سوی دکتر روحانی در سفر اخیر به مردم خوزستان داده شد گفت:آقای نوبخت قبلا قول داده بودند به خوزستان سفر کنند که این سفر با تاخیر مواجه شده بود،پیرو سفر اخیر ریاست جمهوری به خوزستان و قول بزرگی که به مردم استان دادند، انشالله فردا با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور محقق می شود.

وی افزود:اجرای شبکه آب و فاضلاب کل استان در سلامت خوزستان خیلی نقش دارد و یک مطالبه عمومی است که همه مردم در مناطق مختلف استان از من می خواستند، یک ماه بعد از انتصابم این مساله را به جد پی گیری کردم تا رییس جمهور با درخواست بنده موافقت کردند و به عنوان هدیه سفر به خوزستان داده شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای این پروژه از محل صندوق توسعه ملی یا فاینانس تامین می شود و کل مبلغ 8 هزارو 500 میلیاردتومان برآورد شده است.

شریعتی بیان کرد:شبکه آب و فاضلاب استان باید ظرف 3 تا 4 سال اجرا شود.تاکنون 1400 میلیارد تومان از محل خرید لوله ها تامین شده و 7هزار میلیارد تومان مابقی در سفر نوبخت به استان بررسی و تامین خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین قرار است فردا تفاهم نامه سه جانبه ای بین وزارت نیرو ، وزارت جهادکشاورزی و استانداری خوزستان جهت اجرای باقی مانده طرح 550 هزار هکتاری منعقد شود و اعتبار مورد نیاز آن نیز تامین گردد.

شریعتی تصریح کرد:مساله مهم دیگری که در این سفر مورد بررسی قرار می گیرد معضل گرد و غبار و پروژه مترو اهواز است که در این زمینه نیز اعتباراتی در نظر گرفته می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار