استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان؛
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ارتقاء از دل مطالعه خارج می شود، اظهار کرد: باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود و همچنین توجه جدی به کیفیت بخشی کتابخانه ها صورت گیرد.
کد خبر: ۳۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 27 February 2017
 استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ارتقاء از دل مطالعه خارج می شود، اظهار کرد: باید زمینه های ارتقا سطح مطالعه با مشوق ها ایجاد شود و همچنین توجه جدی به کیفیت بخشی کتابخانه ها صورت گیرد.

دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، تصریح کرد: در استان گلستان جز تالار فخرالدین اسعد گرگانی سالنی که در خور شان اصحاب فرهنگ باشد، وجود ندارد و نیاز است با توجه ویژه ای پروژه های فرهنگی استان اجرایی شود.

وی با اشاره به رویکرد آرامش زای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطر نشان کرد: باید مشوق های حوزه خبرنگاران افزایش یابد و با توجه به اهمیت این قشر از جامعه امنیت شغلی آنان تامین شود.

وی افزود: خانه مطبوعات به عنوان نهادی مدنی در عرصه خبرنگاری باید مورد تشویق و حمایت قرار گیرد و مسائل آموزش خبرنگاران و همچنین بیمه هنرمندان به عنوان پشتیبانی از فعالان این عرصه بصورت جدی دنبال شود.

استاندار گلستان شادی را نیاز جامعه امروز دانست و یادآور شد: شادی به عنوان اصل رفتاری مستمر و پایدار در جامعه شناخته می شود و امروز جوانان ما به دلیل عدم وجود مدل شادی در جامعه دچار تناقض شده اند و نیاز است وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از متولیان فرهنگ جامعه مدلی از شادی را ارائه نماید.

دکتر صادقلو با اشاره به ظرفیت های سینمایی و تئاتری گلستان، گفت: گرگان در روزهایی به مثابه پایتخت تئاتر بوده است و استعدادهای زیادی در این استان وجود دارد که نیازمند توجه جدی هستند.

وی با بیان اعتباراتی که در گلستان در بخش فرهنگ هزینه شده است، تصریح کرد: 400 میلیون تومان در تالار فخرالدین اسعد، 220 میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی هنری داغستان کلاله و همچنین یک میلیارد و 50 میلیون تومان در حوزه فرهنگ استان هزینه شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه شورای اداری رامین نورقلی پور نماینده بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و کردکوی، علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر و حجت الاسلام والمسلمین علی طاهری نماینده آستان قدس رضوی نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت فرهنگی استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گذاشتند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار