رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی از ساعت هشت امروز (دوشنبه)، ثبت نام یکهزار و 35 نامزد تا پایان وقت اداری انجام شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 22 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

علیرضا رادفر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 332 نفر از این تعداد مراحل پیش ثبت نام را در دفاتر پیشخوان پشت سر گذاشته بودند و 703 نامزد دیگر در فرمانداری ها و بخشداری های استان نام نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه 225 نفر از این تعداد سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته را دارند، ادامه داد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حدود 18 تا 22 نفر در هر صندوق اخذ رای حضور می یابند، افزود: حدود 45 هزار نفر به صورت مستقیم در فرآیند انتخابات این استان همکاری می کنند.

وی تعداد صندوق های اخذ رای در انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت را حدود سه هزار و 130 صندوق ثبات و سیار عنوان کرد و گفت: در صورت به حد نصاب نرسیدن داوطلبان انتخابات شوراها در برخی از مناطق روستایی، احتمال کاهش تعداد صندوق های اخذ رای وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در همه روستاهای آذربایجان غربی برگزار شود و مردم این استان بار دیگر حماسه حضور در انتخابات را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا پیش از این هیات اجرایی انتخابات متشکل از 13 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در 40 بخش و 17 شهرستان این استان تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار