رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تا ساعت 19 روز گذشته /جمعه/ پنج هزار و 379 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان ثبت نام کردند که یکهزار و 157 نفر از آنان مربوط به حوزه های شهری /102 نفر زن و یکهزار و 55 نفر مرد/ است.
کد خبر: ۳۹۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 25 March 2017
به گزارش تابناک اذربایجان غربی:

علیرضا رادفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 5 هزار و 874 نفر از آنان نیز در حوزه های روستایی این استان ثبت نام کرده اند که 50 نفر آنان زن و 5 هزار و 824 نفر دیگر مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند، افزود: داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همچنان می توانند جهت پیش ثبت نام به دفاتر پیشخوان /اختیاری/ مراجعه کرده و پس از دریافت کد رهگیری، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به بخشداری ها یا فرمانداری ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 18 تا 22 نفر در هر صندوق اخذ رای در انتخابات 29 اردیبهشت حضور می یابند، افزود: حدود 45 هزار نفر به صورت مستقیم در فرآیند انتخابات این استان همکاری می کنند.

وی تعداد صندوق های اخذ رای در انتخابات پیش رو را حدود سه هزار و 130 صندوق ثبات و سیار عنوان کرد و گفت: در صورت به حد نصاب نرسیدن داوطلبان انتخابات شوراها در برخی از مناطق روستایی، احتمال کاهش تعداد صندوق های اخذ رای وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در همه روستاهای آذربایجان غربی برگزار شود و مردم این استان بار دیگر حماسه حضور در انتخابات را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا پیش از این هیات اجرایی انتخابات متشکل از 13 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در 40 بخش و 17 شهرستان این استان تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار