بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از دفتر انتخاباتی شهرستان خوی
کد خبر: ۳۹۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 25 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:در سومین روز از زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دکتر رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بهمراه دکتر محمدی ایروانلو سرپرست فرمانداری خوی با حضور در دفتر انتخاباتی فرمانداری و بخشداری مرکزی خوی از محل ثبت نام داوطلبین و عوامل اجرایی بازدید نمودند .

دکتر رادفر در این بازدید و در مصاحبه با دفتر خبری صداو سیمای خوی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبین از 30 اسفند اظهار داشت: ثبت نام تا 6 فروردین ادامه خواهد یافت و خوشبختانه شاهد روند خوبی در مراحل ثبت نام داوطلبین در سطح استان هستیم .

وی افزود : در دو روز اول تعداد 2479 نفر در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 548 نفر در حوزه های شهری و 1928 نفر در حوزه روستایی می باشند.

دکتر رادفر تصریح کرد : از تعداد 2476 نفر در سطح استان تعداد 2409 نفر مرد و 67 نفر نیز خانم می باشند همچنین تعداد 445 نفر از آقایان در حوزه های شهری و 1914 نفر نیز در حوزه های روستایی ثبت نام کرده اند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تا پایان ساعات آخر روز دوم ثبت نام، شهرستان ارومیه با تعداد 599 نفر ثبت نامی رتبه اول را در کشور کسب کرد و بعد از ارومیه تهران دوم بود و این نشانگر استقبال گسترده و پر شور مردم استان از مرحله ثبت نام شوراها می باشد .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار