مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام از برگزاری مسابقه عکس اماکن مذهبی ویژه مهمانان نوروزی در این استان خبر داد و از مهمانان، گردشگران، مسافران و مردم خواست با ارسال عکس در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر: ۳۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 27 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسن شهیدی اظهار کرد: مهمانان و گردشگران نوروزی که در این ایام به زیارت امامزادگان استان ایلام می روند می توانند عکس هایی که از این اماکن گرفته اند را برای شرکت در این مسابقه به این اداره کل بفرستند.
 
وی از گردشگران و مهمانان نوروزی خواست عکس های خود را از طریق این لینک https://t.me/joinchat/AAAAAAv-zFnKgVD--8DdTg به این اداره کل ارسال کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.
 
حجت الاسلام شهیدی تاکید کرد: عکس های گرفته شده نباید از شخص باشد بلکه موضوع آنها می تواند از آیین های ویژه این ایام در امامزادگان، برنامه های فرهنگی، حضور مردم، برپایی خیمه های معرفت یا نمای ساختمان امامزاده باشد.
 
به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، به سه نفر از شرکت کنندگان که بهترین عکس ها را از این اماکن ارسال کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ وجود 60 بقعه متبرکه و زیارتکاه در استان ایلام رنگی از اصالت و معنویت به این منطقه بخشیده است، این اماکن مذهبی موجب جذب گردشگر به این استان در فصول مختلف بویژه تعطیلات نوروزی می شوند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: عکس ، مذهبی ، تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار