در سومین همایش توسعه ی شهرستان لنده مطرح شد:
برای توسعه شهرستان لنده نیازمند عزم راسخ مسئولان استانی با چرخشی کردم سیتم مدیریتی در سطح استان، به کارگیری نیروهای نخبه در پست های سازمانی استانی، توزیع عادلانه امکانات، برداشتن موانع سد راه تولید و توجه ویژه به مناطق محرومی همانند لنده می تواند عاملی برای خروج این شهرستان از بن بست باشد.
کد خبر: ۴۰۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 29 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، سومین همایش توسعه شهرستان لنده با حضور عدل هاشمی نماینده شهرستانهای چهارگانه ،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد،حسینی نیا معاون بانک تجارت ،خادم مدیرعامل گازاستان ، مجیدمهنایی
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسولین شهرستانی در سالن پوریای ولی این شهر برگزارشد.
 مباحث قومی و قبیله ای را بعنوان یک فرصت قلمداد
فتاح محمدی در حاشیه این همایش درجمع خبرنگاران توجه به ظرفیت نیروی انسانی و جمعیت را بعنوان یک عامل مهم در توسعه پایدارو متوازن عنوان کرد و افزوداین عامل مهم میتواند یک جامعه را برای رسیدن به اهداف خودش مهیا و آماده نماید.
وی مباحث قومی و قبیله ای را بعنوان یک فرصت قلمداد کرد و گفت :آن چیزی را که به عنوان آسیب باید مورد توجه قرار دهیم آسیب در جوامع ایلی و قبیله ای و عشایری را برطرف نماییم و طایفه ای و منطقه ای فکر کردن عمل کردن آسیب است .
معاون سیاسی استاندار گفت :امروز توسعه پایدار و متوازن نیروی انسانی دانا و برنامه ریز میتواند در ساختار مدیریت جامعه حضور پیدا کند .
محمدی افزود: سیاستگذاری براساس برنامه ریزی در اولویت خواهد بود و در حوزه آموزش و فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی های عمومی و توزیع عادلانه ثروت برای رفع نیاز مندی و محرومیت جامعه تلاش شود ،اما در جاهایی که ما طایفه ای و قومی فکر و عمل کردیم بعنوان یک مانع مهم در فراروی توسعه یافتگی قرار دادیم .

سیستم مدیریتی استان باید چرخشی شود/ مباحث قومی و قبیله ای را بعنوان یک فرصت قلمداد

وی گفت :طایفه ای فکر کردن و قومی عمل کردن مانع بزرگی در مقابل توسعه یافته گی یک جامعه میباشد و امروز آسیب بزرگی است .
محمدی معاون سیاسی استاندار انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا را توزیع قدرت در مناطق کشور اسلامی قلمداد کرد و گفت : قدرت یکی از مشخصه های دوکراسی دینی امروز است که نظام ما بعنوان یک نظام مترقی که گفتمان جدیدی را برای اداره جامعه مطرح کرده و از ظرفیت مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی و مدیریت جامعه در ابعاد مختلف دارد استفاده میکند
سیستم مدیریتی استان باید چرخشی شود
حسینی نیا معاون بانک تجارت کشور در سومین همایش توسعه شهرستان لنده با اشاره به راه های خروج از بن بست این شهرستان گفت :عوامل متعددی در راستای رسیدن به توسعه توسعه پویا دخیل هستند که ازجمله آن صنعتی شدن، توزیع عادلانه امکانات، تصمیم گیری های اقتصادی عگیر سیاسی توسعه برمبنای تولید و فناوری، بهرگیری ازظرفیت نخبگان است.

سید مجتبی حسینی نیا تصریح کرد: بیل گیتس بزرگترین سرمایه دارد دنیا در همایشی گفته است که اگر قدری با ایران رابطه می داشتیم بزرگترین مرکز آی تی دنیا را در ایران باتوجه به هوش و استعداد آنان پایه گذاری می کردم.

وی تاکیدکرد: نظام بانکی ما بخاطر تحریم ها فرصت های نابی را از دستت داد که اگر مسئله تحریم ها نبود

حسینی نیا اظهارکرد: ما دارای سرمایه های عظیم معنوی در این کشور هستیم که جوانان 16ساله ما در هشت سال دفاع مقدس این ظرفیت عظیم را به جهانیان نشان دادند.

سیستم مدیریتی استان باید چرخشی شود/ مباحث قومی و قبیله ای را بعنوان یک فرصت قلمداد

سیدمجتبی حسینی نیا: سرمایه های عظیم فکری، نخبگان، سرمایه های مالی و توسعه ای، ذخائر و معادن، سرمایه های اصل و نسبی و سرمایه های ارتباطی سرمایه های هستند که هیچ کشور در دنیا همه آنان را به طور همزمان به غیر از ایران ندارند.

وی در ادامه اظهارکرد: برای توسعه شهرستان لنده نیازمند عزم راسخ مسئولان استانی با چرخشی کردم سیتم مدیریتی در سطح استان، به کارگیری نیروهای نخبه در پست های سازمانی استانی، توزیع عادلانه امکانات، برداشتن موانع سد راه تولید و توجه ویژه به مناطق محرومی همانند لنده می تواند عاملی برای خروج این شهرستان از بن بست باشد.
ساخت دو باب واحد آموزشی از محل تبلیغات 
حسینی نیا در پایان از وعده ساخت دو باب واحد آموزشی و بهداشتی درشهرستان لنده از محل تبلیغات بانک تجارت را به مردم این شهرستان وعده داد.
سومین همایش توسعه شهرستان لنده با حضور معاون بانک تجارت کشور، معاون بانک توسعه صادرات کشور، معاونین استاندارکهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ادارات استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، بخشدران و مسئولان این شهرستان در سالن پوریای ولی این شهربرگزارشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار