علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات ۹۶ اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند.
کد خبر: ۴۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 10 April 2017

علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات ۹۶ اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند. 
 
به گزارش انتخاب به نقل از تابناک، محمدحسین عبدالخالقی"دبیرکل جمعیت حامیان مردم" با اعلام اینکه امروز(یکشنبه) او با تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش با علی اکبر ناطق نوری دیدار کردند، گفت: در این دیدار پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بحث و بررسی شد و ناطق نوری برای دست اندرکاران انتخابات و کاندیداهایی که در صحنه حضور پیدا می کنند آرزوی موفقیت کرد. 
 
وی با بیان اینکه او از مردم خواست تا در انتخابات آینده حضوری پرشور داشته باشند، اظهارداشت: ناطق نوری معتقد است باید به خواست بزرگان نظام در انتخابات شرکت کنیم؛ انتخابات امر دینی و ملی است بخصوص در مقطع کنونی که تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و دشمنان به هربهانه ای دنبال سوء استفاده هستند به همین جهت مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند. 
 
این فعال سیاسی افزود: ما در این دیدار از ناطق نوری سوال کردیم"نظر شما درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ " که او پاسخ داد: من(ناطق) قبلا گفته بودم و باز تاکید می کنم رئیس جمهور بهتر است دوره ۸ ساله خود را طی کند تا بتواند کارهایی که مانده است را تمام کند ضمن اینکه به اعتقاد ناطق نوری، روحانی موفق بوده است از این رو در انتخابات از او حمایت می کند.
برچسب ها: ناطق نوری ، روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار