مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی:
فنی حرفه ای مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی گفت: در یک سال اخیر ۱۷ هزار و ۲۸۸ نفر از متقاضیان آموزش‌های مهارتی در استان آذربایجان غربی گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 11 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

محسن مددی در  گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به چگونگی ارائه خدمات مهارتی از سوی کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی به کارجویان اظهار کرد: سال گذشته 46 هزارو 348 نفر در آزمون‌های هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه و آزمون‌های ادواری شرکت کرده‌اند که از این تعداد 28 هزار و 921 نفر در آزمونهای کتبی قبول شده و به مرحله بعدی آزمون عملی معرفی شده‌اند.

وی گفت: در سال 1395 با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارت‌های هوشمند و بانک اطلاعاتی پورتال جامع سازمان و لحاظ قرار دادن عوامل کلیدی «کیفیت، امنیت، سرعت، دقت و کاهش هزینه‌ها» گواهینامه‌های سازمان به صورت الکترونیکی در استان صادر و به مهارت آموختگان اعطا شده است.  

مددی تصریح کرد: برای تمامی کسانی که سال گذشته در آزمون‌های کتبی و عملی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قبول شده‌اند پس از پرداخت 30 هزار ریال به عنوان هزینه صدور گواهینامه کارت مهارت الکترونیکی صادر شده است.

به گفته وی از مزایای این نوع گواهینامه می‌توان به امکان ذخیره اطلاعات بیست الی شصت گواهینامه در حافظه الکترونیکی، ارتقای امنیت گواهینامه‌های مهارت، امکان به‌روزرسانی سریع گواهینامه‌ها، امکان اخذ گواهینامه‌ها از طریق سامانه «استعلام گواهینامه مهارت» سازمان در هر نقطه از کشور و کاهش ریسک در نگهداری گواهینامه‌ها نام برد.

مددی خاطرنشان کرد: دارندگان گواهی‌نامه الکترونیکی برای مشاهده و استعلام گواهینامه خود می‌توانند به سامانه  http://azmoon.portaltvto.com یا http://certificate.portaltvto.com مراجعه کنند.

به گفته وی گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از سال 1392 صرفاً به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می‌شود.

منبع/خبر فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار