مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان غربی :
احمد مجرد مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان غربی گفت:بیش از 50 محموله بنزین و نفت سفید به مناطق آسیب دیده ارسال شد.
کد خبر: ۴۰۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 16 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

احمد مجرد مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز افزود:گفت: به دنبال بارندگی شب گذشته ، سیل و طغیان رودخانه ها در آذربایجان غربی و تشکیل ستاد بحران در شهرستان ارومیه سوخترسانی شبانه به مناطق سیل زده آغاز شد.

وی   به لزوم ارسال سوخت حرارتی و بنزین به کلیه خودروهای دستگاههای امدادی و خدمات رسان و اهالی روستاهای حادثه دیده تاکید کرد و از ارسال بیش از 50 محموله سوخت بنزین و نفت سفید خبر داد.

مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان غربی  افزود:پس از فرو نشست پل هاشم آباد و قطع ارتباط راه روستایی 50 روستای بخش سیلوانا که یکی از بخشهای مهم آسیب دیده شهرستان ارومیه می باشد بمنظور جلوگیری از مشکل تردد سوخت وسایط نقلیه منطقه، از صبح امروز 2 دستگاه نفتکش حاوی فرآورده بنزین از مسیر صعب العبور جاده اشنویه – اغبلاغ- دیزج مرگور به جایگاه شرکتی زیوه ارسال گردید.


این مقام مسئول افزود:  با طغیان رودخانه باراندوز و آسیب وارده به روستاهای حومه رودخانه در مسیر جاده ارومیه - مهاباد از جمله بابا رود و سرد رود وسایر روستاهای همجوار نیز، ضمن اسکان موقت در ابتدای جاده عربلو توسط جمعیت هلال احمر، بالغ بر 48 محموله نفت سفید جهت تامین سوخت حرارتی به روستاهای آسیب دیده ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از آماده باش کامل کلیه کارکنان و واحدهای عملیاتی انبارهای نفت ارومیه،خوی و ماکو خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت عمومی جایگاههای عرضه فراورده های نفتی و مخازن آنها در مرکز و شمال آذربایجان غربی مطلوب بوده و در اثر سیل و طوفان شب گذشته خسارتی ندیده اند وی افزود: از ابتدای سال جدید میزان ذخیره سازی بنزین و نفت سفید در انبارهای نفت منطقه مطلوب بوده و مردم آسیب دیده نگران تامین سوخت حرارتی و حمل و نقل وسائط نقلیه خود نباشند.

منبع/باريش نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار