رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:
رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته طرح‌های مطالعاتی در حوزه انرژی با مشارکت دانشگاه صنعتی ارومیه تدوین شد.
کد خبر: ۴۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 20 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:آرمان گواهرانی با اشاره به اقدامات سال گذشته اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این بازه زمانی، رعایت اجرا و پایش مصوبات آیین نامه‌ها دستور العمل‌های ملی و سازمانی ابلاغ شد.

وی افزود: در این رابطه کارشناسان سازمان ضمن پایش اجرای دستور العمل‌ها در کمیته‌های تخصصی مربوطه، نسبت به عارضه‌یابی و تدوین مجموعه اقدامات اصلاحی با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته اقدام کردند.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از توسعه و استقرار نظام مدیریتی بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی در حوزه نظارتی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: در سال 95، کانون خطر و اقدامات و برنامه‌های کنترل مخاطرات شناسایی شد.

به گفته وی، در این مدت، نشست‌های تخصصی در خصوص بررسی رخداد حوادث نیز برگزار شد و از سوی دیگر آموزش اطلاع‌رسانی و ارتقاء فرهنگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به عنوان سازمان پیشقدم در طراحی و اجرای ایده آموزش حین بازدید اقدام کرده است.

گوهرانی اظهار داشت: در سال گذشته،بازرسی ممیزی و پایش مستمر واحدهای تابعه از طریق طراحی چک لیست‌های ممیزی به عنوان سازمان مبتکر و خلاق در این بخش انجام و تشکیل کمیته‌های تخصصی که سازمان صنعت و معدن استان نخستین سازمان برگزار کننده کمیته انرژی در کشور است، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: علاوه بر آن، طرح‌های مطالعاتی در حوزه انرژی با مشارکت دانشگاه صنعتی ارومیه تدوین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار