امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های ملت ما ایستادگی در مقابل دشمنان نظام است.
کد خبر: ۴۱۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 21 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه در جمع مردم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در بین ملت ما این است که در مقابل دشمنان نظام ایستادگی می‌کنند، به طوری که تاکنون هیچ گونه ضعفی را از خود بروز نداده‌اند.

وی در ادامه تهدید را یکی از شگردهای دشمنان برای تحمیل مطالبات دانست و ادامه داد: اقشار مختلف مردم به‌ویژه مسئولان  از تهدیدهای آنها هیچ ‌گونه هراسی نباید داشته باشند، از طرف دیگر آنچه اهمیت دارد این است که تنها خداوند متعال و رضایت او را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از او بیم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شده‌اند، گفت: آحاد مردم در این ارتباط باید رفتار معقول و منطقی را در پیش گیرند تا زمینه برای طمع دشمن فراهم نشود، چرا که بدون تردید دشمنان برای تخریب و تحت تاثیر قرار دادن این انتخابات برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در برهه کنونی باید با بصیرت رو به جلو گام برداشت و همیشه آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط مختلف را داشته باشیم، اظهار داشت: سران کشورهای غربی و آمریکا به هیچ‌وجه به فکر مصالح و منافع ملت بزرگ ایران اسلامی نیستند پس باید آگاهانه برخورد کرد.

منبع/خبر فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار