معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بیانگر این است که دولت خواهان پیشبرد موضوع اقتصاد مقاومتی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای صحیح آن است.
کد خبر: ۴۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 22 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:نادر صفرزاده عصر امروز در گردهمایی معاونین و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران عامل شرکت‌های استان اظهار داشت: بی‌شک ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بیانگر این است که دولت خواهان پیشبرد موضوع اقتصاد مقاومتی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای صحیح آن است.

وی با ابراز خرسندی از برداشته شدن تحریم‌ها گفت: در اواخر سال ۸۰ و اوایل سال ۹۰،برای تهیه پمپ ایستگاه گاز مهاباد به مدت سه و نیم سال انتظار کشیده و حتی ترغیب به قاچاق آن از عراق شدیم اما خوشبختانه هم اکنون تحریم‌ها برداشته شده و دولت توانسته است که به بخشی از وعده‌های خود عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امید است که امسال نیز سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بتواند مشکلات موجود را رفع کرده و طرح‌های نیمه تمام را به پایان برساند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر امید است که در چهار ساله آینده شاهد موفقیت دولت تدبیر و امید بوده تا به وعده‌هایی که به مردم داده است تحقق بخشیده و شاهد کسب نتایج رضایت بخش در واحدهای تولیدی باشیم.

صفرزاده اظهار داشت: بی‌شک شرکت شهرک‌های صنعتی یک سازمان توسعه‌ای و تاثیرگذار بوده و امید است تا در برنامه ششم توسعه، ماموریت اصلی خود یعنی توسعه صنعتی و مباحث فناوری و دانش بنیان را پیگیری کند.

وی بیان کرد: هم اکنون شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های خود را از مباحث سخت‌افزاری به نرم افزاری انتقال داده که نیاز منطقه به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه هم اکنون آذربایجان‌غربی با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، یک شرکت فناوری ایجاد کرده، پس اگر فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت است، در استان‌ها به پیش برود، ایران در تولید علم و ثروت در منطقه به قدرت نخست مبدل می‌شود
منبع/خبرگزاری فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار