پژمانفر:
تأخیر سه پرواز از فرودگاه مشهد سبب سرگردانی مسافران شد. گرچه مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد علت این تأخیرها را نقص فنی اعلام کرده بود، اما نماینده مردم مشهد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در مدیریت کلان حوزه حمل ونقل یک ضعف در حوزه پاسخگویی وجود دارد .
کد خبر: ۴۱۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از روزنامه قدس،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر؛ نماینده مردم مشهد  در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه با وجود قول هایی که از سوی مسئولان فرودگاه شهید هاشمی نژاد در ارتباط با موضوعاتی که در سال گذشته رخ داد ، ارائه شد مسافران طی چند روز گذشته با تأخیرهای مختلف و زمانبری در فرودگاه روبه‌ رو شدند که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.
وی گفت: طی چند روز گذشته شمار قابل توجهی از مسافران با بنده تماس گرفته و نسبت به این تأخیرها گلایه‌هایی را مطرح کردند، چنانچه نسبت به این موضوع پاسخ مناسبی از سوی مسئولان مرتبط ارائه نشود، ابتدا طی مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهر سازی به طور جدی مسئله را مطرح و همزمان در مجلس نیز به طور جدی در کمیسیون مربوط موضوع را بیان خواهم کرد.
نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد:  این گونه مسائل و موضوعات برای پایتخت فرهنگی جهان اسلام زیبنده نیست، برای یک پرواز یک ساعته، چند ساعت وقت مردم را بدون هیچ گونه خدمات رفاهی هدر می‌دهند و با انجام یک مصاحبه و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای از ارائه پاسخ مناسب طفره می‌روند، در حالی که اساساً این تأخیرها قابل توجیه نیست و باید با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار