وی سرانجام پس از ازدواج با خواننده آلمانی در سوریه به وی گفت که مامور انجام تحقیقاتی درباره وی برای پلیس فدرال آمریکا بوده است.
کد خبر: ۴۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 02 May 2017
یک کارمند زن در پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) پس از آنکه عاشق یک عضو داعش شد برای رسیدن به عشق خود شغلش را رها کرد و به سوریه رفت و با جوان داعشی ازدواج کرد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از سی ان ان. "دانیلا گرینه" دختر جوان آمریکایی به عنوان مترجم در اداره پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی.) فعالیت می‌کرد. او سال 20144 پس از آنکه عاشق یک داعشی شد به سوریه رفت و همان‌جا با وی ازدواج کرد.

دانیلا گرینه؛ مترجم اداره پلیس فدرال آمریکا که عاشق جوان داعشی شد و برای ازدواج با او به سوریه رفت

داستان ازدواج مامور اف. بی. آی. با یک داعشی (+عکس)

این دختر جوان از طرف اداره پلیس اف بی آی ماموریت یافته بود درباره "دنیس کاسپرت" عضو داعش و خواننده سابق رپ آلمانی تحقیقاتی را انجام دهد و اطلاعاتی را راجع به وی گردآوری کند.

خانم "گرینه" در راستای انجام ماموریت خویش از طریق اسکایپ با وی ارتباط تلفنی برقرار کرد و برای مدتی با وی گفتگوی تلفنی داشت تا اینکه احساس کرد که عاشق وی شده است.

وی در سال 2014 به رئیس خود اعلام کرد که برای تکمیل تحقیقات درباره خواننده آلمانی به آلمان سفر می‌کند اما وی به کانادا و از آنجا به استانبول و سرانجام به سوریه سفر کرد تا دنیس کاسپرت (جوان داعشی) را از نزدیک ببیند.

دنیس کاسپرت؛ خواننده رپ آلمانی

داستان ازدواج مامور اف. بی. آی. با یک داعشی (+عکس)

وی سرانجام پس از ازدواج با خواننده آلمانی در سوریه به وی گفت که مامور انجام تحقیقاتی درباره وی برای پلیس فدرال آمریکا بوده است.

خانم "گرینه" مدتی پس از ازدواج احساس پشیمانی کرد و به اداره اش در آمریکا ایمیلی ارسال کرد و در آن نوشت که پشیمان است و زمانی که تصمیم به ازدواج با این فرد عضو داعش گرفت در حالت ضعف روانی قرار داشت.

دختر آمریکایی سرانجام 2 ماه پس از سفر به سوریه توانست به آمریکا برگردد.
وی پس از ورود به آمریکا، محاکمه شد و در حالی که پیش‌بینی می‌شد مجازات سنگینی در انتظارش است تنها به 2 سال حبس محکوم شد.

داستان این مامور اف بی آی پس از پایان مجازات و آزاد شدن از زندان رسانه‌ای شد. وی اکنون 38 سال سن دارد و در یک هتل استخدام شده است.

داستان ازدواج مامور پلیس آمریکا با یک داعشی (+عکس)


منبع: عصر ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار