فرماندار ارومیه:
از همه کاندیداها صمیمانه تقاضا داریم قوانین تبلیغات را به درستی رعایت کنند و موجب آزار و اذیت شهروندان نشوند و نسبت به رعایت مواردی که به آن ها ابلاغ شده است عمل کنند.
کد خبر: ۴۲۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 10 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

عباس حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه   در رابطه با اعلام لیست کاندیداهای شورای شهر و روستا اظهار داشت: هیئت نظارت استان نظر نهائی خود را اعلام کرده است و منتظر نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم تا نسبت به اعلام لیست نهائی کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر و روستا اقدام نمائیم.

فرماندار شهرستان ارومیه در خصوص حق اعتراض دوباره داوطلبین شورا اظهار داشت: آخرین مرجع رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان حضور در شورای شهر و روستا می تواند هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات است و هم اکنون نیز چندین نفر از داوطلبین به این هیئت مراجعه و اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت خود اعلام نموده اند.

عباس حسن خانی در خصوص تعداد واجدین شرایط رای در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط رای در استان آذربایجان غربی و ارومیه هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است و معمولا این تعداد آمار در چند روز آخر مانده به انتخابات اعلام می شود ولی آمار کلی کشور 56 میلیون و 400 هزار نفر واجد شرایط رای دادن اعلام شده است.

این مقام مسئول در خصوص تبلیغات کاندیداها خاطر نشان کرد: از فردا (پنجشنبه) تبلیغات رسمی و قانونی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شروع می شود و جا دارد از کاندیداهای شوراها نیز تشکر ویژه را انجام دهیم که تبلیغات خارج از موعد مقرر را نداشتند به جز چند مورد محدود که با تذکرات کتبی و تشکیل پرونده رو به رو شدند؛ از همه کاندیداها صمیمانه تقاضا داریم قوانین تبلیغات را به درستی رعایت کنند و موجب آزار و اذیت شهروندان نشوند و نسبت به رعایت مواردی که به آن ها ابلاغ شده است عمل کنند.

منبع/باريش نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار