هیچ بعید نیست از فردا رسانه های ضد انقلاب، برنامه هایی که با هزینه های فراوان می سازند تا علیه نظام تبلیغ کنند را کنار بگذارند و به جای آن، حرف های بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری را پخش کنند و از آنها تشکر هم کنند!
کد خبر: ۴۲۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 12 May 2017
عصر ایران - امروز هم مروری داریم بر متن و حاشیه رویدادهای انتخاباتی:

سپاس ویژه شبکه های معاند از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری!

کار مدیران رسانه های ضد جمهوری اسلامی، برای تخریب نظام و سیاه نمایی بسیار آسان شده است؛ آن هم به خاطر حرف هایی که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در سخنرانی ها و مناظره ها می زنند.
یکی می گوید مردم ایران در فقر مطلق اند و دیگری با یک عدد من درآوردی، جامعه را به 96 درصد محروم و 4 درصد زالوصفت تقسیم می کند و این مسابقه سیاه نمایی را با قدرت تمام ادامه می دهند.

خوب است کاندیداهایی که می خواهند رئیس جمهور ایران باشند این قدر تعقل کنند که اگر هم می خواهند رئیس جمهور مستقر را نقد کنند، عملکرد او و دولتش را نقد کنند نه این که خط بطلان بکشند بر 39 سال جمهوری اسلامی ایران.

 هیچ بعید نیست از فردا رسانه های ضد انقلاب، برنامه هایی که با هزینه های فراوان می سازند تا علیه نظام تبلیغ کنند را کنار بگذارند و به جای آن، حرف های بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری را پخش کنند و از  آنها تشکر هم کنند!

فردای انتخابات فهمیدند چه بر سرشان آمده است!

در همه رأی گیری های مهم، اعم از انتخابات و رفراندوم ها، گروهی منتقد وجود دارد که ناخودآگاه در زمین کسانی بازی می کنند که به  آنها انتقاد دارند.
در انتخابات آمریکا، میلیون ها آمریکایی که  به عملکرد دموکرات ها نقد داشتند، پای صندوق ها نرفتند و در نتیجه ترامپ به پیروزی رسید. تازه بعد از اعلام نتایج بود که تحریمی ها فهمیدند چه بر سرشان آمده و به خیابان ها ریختند و فریاد زدند: "ترامپ رئیس جمهور من نیست." اما واقعیت این است که ترامپ رئیس جمهور آنها هم هست و باید او و سیاست هایش را تا چهار سال و بلکه 8 سال تحمل کنند!

در رفراندوم قانون اساسی ترکیه که با هدف تثبیت قدرت اردوغان برگزار شد، میلیون ها مخالف اردوغان با این استدلال که رفراندومی که توسط اردوغان برگزار می شوند را قبول ندارند، در رأی گیری شرکت نکردند و در نتیجه، رفراندوم با تفاوت میلیمتری آرا به نفع اردوغان تمام شد و تازه بعد از اعلام نتایج بود که تحریمی ها فهمیدند چه بر سرشان آمده است.
 اگر آنها رأی داده بودند، قدرت اردوغان تا 2030 تثبیت نمی شد ولی در خانه نشستند و فکر کردند که دارندن با اردوغان مبارزه می کنند ولی عملاً سرباز و کارگر او شدند.

اما در ایران: جوری عمل نکنیم که فردای انتخابات با اعلام نتایج پشیمان شویم که چرا به اندازه انداختن یک رأی در صندوق، مسؤولیت پذیر نبودیم؟! آنگاه پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت و چهار یا 8 سال ... !

عکس با کارنامه

کسانی که با فقرا عکس یا فیلم می گیرند و برای کسب رأی پخش می کنند، یادشان باشد که دارند با کارنامه خودشان عکس می گیرند چرا که هر کدام از آقایان کاندیداها، سال ها در این کشور مسؤولیت داشته اند و هر کدام به سهم خود مسؤول وضع موجودند.

ما به این ها کباب دادیم، در جریان باشید

در فیلم انتخاباتی یکی از کاندیداها، تصاویری از تعدادی دختر بچه پخش می شود و توضیح داده می شود که به همت این کاندیداهای محترم، آنها را به اردو برده و به ایشان جوجه کباب داده اند. 
سپس در فیلم با ادامه پخش تصاویر واضح از چهره این بچه ها، توضیح می دهند که این بچه ها تا حالا جوجه کباب نخورده بودند و نصف کباب شان را به خانه بردند.

نکته نگاری انتخابات: ما به این ها کباب دادیم، در جریان باشید/فردای انتخابات فهمیدند چه بر سرشان آمده است!
در این که چنین بچه هایی در کشور وجود دارند شکی نیست ولی آیا اخلاق، شرع و قانون اجازه می دهد از یک عده دختر بچه فقیر فیلمبرداری کنیم و چهره شان را در تلویزیون نشان شان دهیم و آبرویشان را ببریم که ایهاالناس این ها در عمرشان کباب نخورده بودند و ما به این ها کباب دادیم، شما هم به ما رأی دهید!

هوای شوراها را هم داشته باشیم

در گیر و دار انتخابات ریاست جمهوری، فراموش نکنیم که انتخابات شورای شهر هم برگزار می شود. مراقب شهرها و روستاهایمان هم باشیم!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار