بسته خبرهای انتخاباتی تابناک
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 6 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۴۲۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 17 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  6 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

۲۸۸۳ نفر از حقوقدانان کشور از سید ابراهیم رئیسی حمایت کردند
به گزارش «تابناک»، ۲۸۸۳ نفر از حقوقدانان کشور با انتشار بیانیه ای، حمایت خود از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

حمايت جمعی از فيلسوفان ، استادان و نويسندگان فلسفه از روحانى

263 نفر از فيلسوفان مطرح، استادان و نويسندگان فلسفه با انتشار بیانیه ای از «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم حمایت کردند.

محسنی اژه ای از تخلف مدیران دولتی خبر داد
محسنی‌اژه‌ای اعلام کرد: تخلف انتخاباتی بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی
معاون اول قوه قضاییه گفت: تاکنون بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشته‌اند.

ناطق نوری:کارنامه موفق روحانی دلالت بر اصلح بودن او دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری گفت: متأسفانه بد اخلاقی‌ها و بی‌انضباطی‌هایی در مناظره‌های تلویزیونی شاهد بودیم که ریشه در بدعت‌ها و میراث‌های زشت بجای مانده از دوره‌های قبل داشت و حکایت از آسیب‌هایی جدی در حوزه فرهنگ جامعه دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان قم اظهار کرد:  همگان بخصوص جوانان عزیز و پرشور مراقب باشند تا مبادا پیش از انتخابات، در هنگام انتخابات یا پس از آن و هنگام اعلان نتایج، دچار احساسات و در دام عده‌ای قلیل به سمت تشنج و التهابات غیرضروری منحرف شوند.

توکلی: دولت در مقابله با تورم موفق بوده است
یک نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه وضعیت کنونی اقتصاد کشور در حالتی با عنوان رکود تورمی قرار دارد، گفت: این اصلاح به معنای وجود بیکاری و تورم بالا و البته رشد اقتصادی است که بر اثر فروش نفت و نه اشتغالزایی ایجاد شده است.

آیت‌الله ممدوحی: احتمال قوی رئیسی در دور اول رای می‌آورد 

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین گفت: احتمال قوی می‌دهم حجت‌الاسلام رئیسی در دوره اول رای بیاورد و آرای قالیباف همه به سبد رئیسی خواهد ریخت.

نوبخت: اجرای سند ۲۰۳۰ متوقف می‌شود
سخنگوی دولت گفت: آنچه درباره این موضوع غیرمعمول است این است که عده‌ای تلاش کردند آن را مصادره به مطلوب کنند و نکاتی را ترویج دادند که حقا نادرست است.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری سخنگوی دولت گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری تا رفع ابهامات درباره سند ۲۰۳۰ قرار شد هرآنچه مربوط به آن است در ایران متوقف شود.

هرگونه تجمع خیابانی به نام «روحانی» ممنوع است

محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد روحانی در واکنش به فراخوان‌های مشکوک برای برگزاری تجمعاتی در حمایت از روحانی اظهار کرد: هرگونه تجمع خیابانی به نام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ممنوع است.


تاجیک:افکار عمومی در 2 روز منتهی به انتخابات شکل می‌گیرد

یک تحلیل‌گر سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در همین دو سه روز باقی ماند به انتخابات افکار عمومی شکل می‌گیرد، از هواداران روحانی خواست از مرکز نشینی خارج شده و بساط تبلیغاتی را جایی پهن کنند که صدای آنها را نمی‌شوند و نمی‌شناسند.

میرسلیم:امروز تولید خوابیده و اشتغال متوقف شده است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای خجالت نمی‌کشند که خطاب به مردم می‌گویند اگر به وضع قبل بازگردیم باید مجددا شیرخشک‌ فرزندانمان را هم از خارج وارد کنیم، گفت: تصور شیرخوارگاهی از ملت ایران باعث شرم است.
سیدمصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: شعار امسال رهبر انقلاب به معنای این است که امروز در کشور ما تولید خوابیده و اشتغال متوقف شده است.

محسن هاشمی:حمایت از لیست اصلاحات برای جلوگیری از فساد است
کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: من بعد از ۲۰ سال خدمت در امور شهرسازی به این نتیجه رسیده‌ام، که قطعا نمی‌توان نمره بالایی به این ۱۲ سال داد.

رئیسی: از ظرفیت قالیباف در دولت استفاده می‌کنم
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که با توجه به ائتلاف شما با آقای قالیباف برنامه تبلیغاتی‌تان برای روزهای آینده چیست؛ اظهار داشت: آقای قالیباف با توجه به شرایط اعلام آمادگی کردند تا هوادارانشان در ستادهای دولت کار و کرامت فعالیت کنند.

«اسحاق جهانگیری» به نفع «حسن روحانی» از انتخابات کنار رفت
«اسحاق جهانگیری» که دقایقی پیش در جمع هواداران ائتلاف اصلاح طلبان - اعتدالیون در شیراز سخنرانی می کرد، با اعلام این مساله که «همراه شما به روحاني راي مي‌دهم» انصراف خود در حمایت از «حسن روحانی» را اعلام کرد و از همه مردم خواست که در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری به روحانی رای بدهند.

 روحانی: من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم
حسن روحانی در واکنش به انصراف اسحاق جهانگیری از لذلمه فعالیت‌های انتخاباتی، تصریح کرد: من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.
وی در ادامه با برشمردنن ویژگی های جهانگیری به عنوان  شخصیتی با کفایت، از خانواده شهید، ایثارگر،مجاهد، فعال که برای خوزستان تلاش‌های زیادی انجام داد،تصریح کرد:من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.

 تکذیب حمایت نوه امام از یک کاندیدا
سید علی خمینی هرگونه حمایت و یا تأیید از نامزدى جناب حجت الاسلام رییسى را تکذیب کرد
 پیرو درج برخى اخبار در شبکه‌هاى اجتماعى مبنى بر حمایت حجت الاسلام سیدعلى خمینى از جناب آقاى رییسى، او در گفت‌وگویی هرگونه حمایت و یا تأیید از نامزدى حجت‌الاسلام رییسى را تکذیب کرده و همه رسانه ها را به حفظ اخلاف اسلامى و دورى از دروغ دعوت کرد.

رئیسی در مصلی تهران: آقایان با سیاست‌های غلط فاصله طبقاتی را بیش از پیش کرده‌اند
  سید ابراهیم رئیسی در جمع هواداران خود در مصلی تهران  با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا زمینه شغل را فراهم می‌کند، تصریح کرد: ما گفتیم در شان ملت ایران نیست چنین فاصله طبقاتی در کشور باشد، آقایان با سیاست‌های غلط فاصله طبقاتی را بیش از پیش کرده‌اند؛ حامل‌های انرژی را گران کردید و از کجا شب انتخابات پول آوردید و افراد تحت پوشش را سه برابر کردید؟ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار