فرماندار پلدشت گفت: مردم این شهرستان با حضور خود در پای صندوق های رای به جهانیان ثابت کردند که پای آرمان های امام شهدا ایستاده اند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۴۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 20 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:اکبر عبدالله نژاد شامگاه جمعه  افزود: مردم از اولین ساعات شروع رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور پیدا کردند و به نامزدهای مورد حمایت خود رای دادند.
وی ادامه داد: شعبه های اخذ رای به حدی پرشور بود که رای گیری در برخی از شعبه ها تا ساعت 23 ادامه داشت.
وی بیان کرد: بازدیدهای منظم از شعبه های اخذ رای نشان داد که تمام اقشار جامعه نسبت به سرنوشت سیاسی کشور خود احساس مسئولیت می کنند.
فرماندار پلدشت با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته اند، افزود: صف های طولانی اخذ رای نشانگر اشتیاق غیر قابل وصف ملت برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و رستاست.
عبدالله نژاد با ابراز قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم این منطقه نشان دادند که به جوسازی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی توجه نمی کنند و تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه هستند.
به گزارش ایرنا 116 صندوق رای گیری در شهرستان پلدشت وجود داشت که از این تعداد 56 صندوق ویژه ریاست جمهوری و 60 صندوق ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستا تدارک دیده شده بود.
سه سر بازرس، 56 بازرس و 890 نفر عوامل اجرایی در روند انتخابات شهرستان پلدشت همکاری کردند.
شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو در شمال آذربایجان‌غربی و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستان های چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، 72 آبادی و شهر پلدشت است
منبع/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار